Hej Jeg har haft mit efter firma, som bibeskæftigelse siden 1999. Nu er jeg kommet så vidt, at det kunne være spændende at køre det som fuldtidsbeskæftigelse. Jeg er udlært grafiker og har derfor ikke brug for assistance når det gælder det grafiske (hverken til tryk eller web) Men gennem årene har jeg samarbejdet med flere forskellige programmører - til at udføre det "svære" programmering (i mine øjne) Problemet er, at hvis jeg skal bruge en ekstern programmør, så vil mine priser blive temmelig høje - da jeg jo skal ligge en fortjenste oven i omkostningerne ved programmøren. Så mit spørgsmål er - hvad skal jeg gøre? Skal jeg forsætte med at bruge eksterne leverandører - eller skal jeg gå efter at få tilknyttet en mere fast? (kan ikke betale en fastansats lønning) Er der nogen derude, der kender en i Århus området - eller bare over hele landet - som evt. er interesseret i et samarbejde? Eller er der en der har et godt forslag til hvad jeg bør gøre? Jeg glæder mig, til at høre jeres syn på min situation.
|
Thomas, kan du ikke skrive lidt om teknikken, som du har brug for hjælp til (.net, html/cssl, php eller hvad) og hvilket omfang du forventer?