Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Begrænse ytringsfrihed på TrustPilot

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afgør kunderne jo, man kan bare lade være med at underskrive den slags betingelser. Mit gæt er at det nævnte inkassobureau vil få meget svært ved at tiltrække nye kunder.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mads Jensen:
men på den anden side er det en begrænsning af ytringsfriheden

Sagen er jo helt klar, kunden har lige fra start været bekendt med betingelserne for samarbejde, - at man er så naiv at underskive en sådan kontrakt der burde få alle alarm lamper til at lyse, kan jo bare kaldes mega dumt. 

Hvad kan vi så lære af hele denne sag!

Sig aldrig ja til en telefonsælger, bed om at få alt skriftligt før du beslutter dig for noget.

Stat med at læs og forstå kontrakten, underskriv ikke noget du ikke forstår eller som virker mærkeligt ( søg evt. råd hos advokat)

få alle yderlige telefoniske aftaler bekræftet på skrift.   

HUSK at du er bundet af de kontrakter du underskriver.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Mit gæt er at det nævnte inkassobureau vil få meget svært ved at tiltrække nye kunder.

Ja det må vi da virkeligt håbe. De virker noget uldne i kanten når de har behov for at lave sådanne regler.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har virksomheder ytringsfrihed?

Jeg ved godt at Jens har ret til at råbe højt, men det er jo ikke det samme som at firmaet må (uanset om Jens er den eneste ansatte eller ej).

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Sagen er jo helt klar, kunden har lige fra start været bekendt med betingelserne for samarbejde, - at man er så naiv at underskive en sådan kontrakt der burde få alle alarm lamper til at lyse, kan jo bare kaldes mega dumt. 

Så klar er den vel heller ikke. Betingelserne med den spøjse tavshedspligt blev tilføjet via en sms til hans bogholder. Så han har ikke skrevet under på noget eller selv accepteret betingelserne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er det jo lidt mærkeligt at retten dømmer ham

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Gerlev Hansen:

Har virksomheder ytringsfrihed?

Jeg ved godt at Jens har ret til at råbe højt, men det er jo ikke det samme som at firmaet må (uanset om Jens er den eneste ansatte eller ej).

Alle har ytringsfrihed. grundlovens bestemmelser henvender sig dog mod sttsmagten i det væsentligste og er overordnet et formelt forbud mod censur.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Så er det jo lidt mærkeligt at retten dømmer ham

Hvis du læser artiklen, så mener dommeren, at han har godkendt de nye betingelser, da han ikke har gjort indsigelser imod den sms, som blev sendt...

Det er det punkt, som gør sagen meget tricky.

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Kampe skal vælges med omhu! Sagen er vundet i retten - men ikke på imagesiden! Sagen minder mest om et kendt bøfhus, der nok fik rettens ord, men stadig tumler med kunderne på imagesiden her mange år efter! 

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)