Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion ramt af cigaretrør - søger lidt hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg står lidt i den uheldige situation, at min seneste produktion på 2 styles af total 416 trøjer er ramt af røg fra cigaretter, eftersom jeg har haft dem opbevaret på min faders loft, indtil jeg kunne få dem bragt på lager.
De er derfor blevet ramt af rygning i hjemmet, hvilket sænker mit salg, og sætter mig på opgave til at få fjernet lugten.

Processen med at skulle få det i ozonanlæg kan godt blive en længere omgang, så jeg forsøger mig derfor med at høre JER, om I kender nogen, som opkøber, og kan sælge dem på eget marked.
Tøjet er i bedste kvalitet, og skal sådanset bare sælges til kostpris, og en ny produktion sættes igang.

Derfor vil jeg høre, om nogen har en kontakt, som vil og kan være behjælpelig med at afsætte disse?

Mere information kan sendes, så hvilket mærke og priser vil kun blive sendt i privatbesked.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 1. Sep 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Tak for svar.
Jeg er uddannet indenfor branchen, så kender til de hjælpemidler der er at hente hos de fleste tekstil- og leverandører virksomheder. :)
Dog sætter det en del issue op, da jeg selv står med alt hvad der angår virksomheden, så tiden til at skulle sætte dette i søen, er bare ikke kalkuleret ind, så jeg forsøger at give det et skud på, om nogen kunne være interesseret i at aftage det, og lykkes det ikke, så må jeg sætte det som 2. prioritet. 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke jeg helt forstår dit svar -  Du vil da kun få en minimal pris hvis tøjet sælges som det er, så ud fra en økonomisk betragtning må det da være lagt mere fordelagtigt at få det renset, forudsat at prisen er fornuftig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)