Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opfordring: Bryd dit mønster, mand.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 87
Fra  Mandeterapeut.dk Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå i mandegruppe i stedet for at tage den næste løbetur, øl eller endnu et ansnit på Netflix.

Del dine tanker og følelser med andre mænd i en gruppe. Hold op med at tro, du skal klare det hele alene. I gruppen opdager du styrken ved at kunne betro dig til andre mænd, der kender og forstår dine udfordringer. 

Det er ikke kun din kvinde, du kan have som din fortrolige. Du kan fint dele de svære ting i livet  og udveksle følelser og erfaringer i en gruppe af forskellige mænd. I snart 10 år har jeg set, hvordan mænd bliver stærkere og gladere, når de får et sprog for deres relationer og følelser. Deres parforhold blomstrer, og de får mere overskud til sig selv og andre. 

Vil du have en plads i min næste gruppe kun for mænd, så er det nu du skal tilmelde dig.

Vi starter d. 1. November kl 17-20 og mødes en gang om måneden, 10 gange ialt. 

Lad det ikke være forbeholdt kvinder at skabe gode relationer til det samme køn. Du får så meget ud af at bryde dit mønster og kaste dig ud i et fællesskab med andre mænd. Jeg er ordstyrer, der sikrer, at det ikke bliver en kaffeklub. Oplægsholder og facilitator af opgaver og øvelser, som er en del af forløbet.

Ring endelig og hør nærmere om det, du savner at vide mere om. 20 71 21 22 eller aj@mandeterapeut.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)