Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indeksering af formidlingshjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Fra  CBD-olier.dk Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg har overtaget formidlingssiden https://cbd-olier.dk der omhandler CBD olie. Hensigten med denne side er fremtidig connection til affiliate marketing partnere, når siden begynder at ranke bedre på google. Har i nogle gode råd til hvordan jeg kan optimere siden, og gøre den mere synlig?

Informationerne på siden er i øjeblikket ikke kædet sammen med partnere, og de er baseret på flere studier. 

CBD olie er forresten medicinsk cannabis, som regeringen lige har givet grønt lys for, i en nye forsøgsordning med over 1000 danskere, der starter primo 2018. Det er selvfølgeligt et ømtåleligt emne, men jeg forsøger at være så kildekritisk som muligt uden at komme på kant med loven.

Håber at i har nogle forslag til hvad jeg kan begynde på, og hvordan jeg optimere min side

mvh 

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej CBD-Olier

Først og fremmest, så er det jo vigtigt som formidlingsside, at skabe noget indhold der er unikt og skabe meget af det. Dertil er det vigtigt for dig, at få opbygget en stærk linkbase, som vil give dig fordele på længere sigt. 
Så kort og godt: Få skabt en masse unikt indhold og få udvekslet links med alle de sider der kunne være relevant for dig. 

Dertil spørger du til indeksering: Det sker af sig selv stille og roligt, jo flere links jo hurtigere kan man sige. Alternativt du anmode om at blive indekseret via Google Search console
Har du spørgsmål, er du velkommen til at skrive til mig

Vh 
Mikkel Kjærsgaard 

Tilmeldt 12. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Fra  CBD-olier.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du nogle gode råd til hvordan jeg får opbygget en stærk linkdatabase? Jeg er i øjeblikket i gang med at skrive en del unikke artikler til www.cbd-olier.dk , men hvor finder jeg pålidelige links? Har læst flere steder, at Googles algoritme ændrer sig kontinuerligt. 

Jeg har læst en del info omkring linkbuilding og linkearning, men jeg er også meget kritisk omkring brugen af mindre gode links, da jeg har læst at de blot skader siden.

Tak for rådet med Google search console. Det var rart at blive påmindet om de små fejl jeg havde på mit sitemap.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fyld så meget indhold på siden - at dette website er der hvor der findes absolut mest information om CBD olie. Unikt godt indhold er noget søgemaskinerne godt kan li' - og det giver omtale andre steder på nettet = flere besøg.

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 13
Fra  Mezia Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen :) 

Jamen det kommer stille og roligt, eventuelt kan du bruge programmer som eksempelvis https://ahrefs.com/, der viser hvilke links der går til de sider du ønsker at kigge nærmere på. Dermed kan du se hvordan andre i din branche gør det, og lære af dem. Husk at de første 14 dage er gratis, ellers koster det mange penge, derfor husk at melde dig fra igen hvis du ønsker bare at lave en mindre test :) 

Ellers er der den klassiske måde, at bytte links for links. Altså skrive indhold og linke til andre, hvis de også linker til dig i deres indhold :) 

Tredje mulighed vil være at købe links fra "linkforhandlere" som eksempelvis https://linkkongen.dk/ eller andre sites :) 

Alt sammen tager det tid og er en løbende proces. 

Håber det hjalp bare lidt. 

Venlig hilsen 
Mikkel 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)