Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sponsor af serviceydelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Vi har i vores virksomhed, fået tilbudt en gratis serviceydelse. Service ydelsen koster normaltvis penge, men vi har fået mulighed for at bruge serviceydelsen ganske gratis. Er der nogen herinde der ved, om vi må skrive på vores hjemmeside at virksomheden der giver os tjenesteydelsen er en sponsor? og i så fald, er der nogle beskatningsregler af sådan et sponsorat?

På forhånd tak for hjælpen Smile 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Markkeblovszki:

Hej Amino

Vi har i vores virksomhed, fået tilbudt en gratis serviceydelse. Service ydelsen koster normaltvis penge, men vi har fået mulighed for at bruge serviceydelsen ganske gratis. Er der nogen herinde der ved, om vi må skrive på vores hjemmeside at virksomheden der giver os tjenesteydelsen er en sponsor? og i så fald, er der nogle beskatningsregler af sådan et sponsorat?

På forhånd tak for hjælpen Smile 

der bør ikke være skattekonsekvens ved at skrive at xxxx er venligt stillet til rådighed af yyy .  eller tak til yyy for god hjælp med

Der er omvendt jo heller ikke fradrag for den der stiller ydelsen gratis til rådighed for jer

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Gælder det også hvis at de skriver "vi har hjulpet yyy med xxx." såfremt det sker i overensstemmelse med os?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det vil jeg bestemt mene - så længe der slet ikke er tale om fradrag eller andet til skat men alene om en service der laves gratis for at opbygge referencer 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)