Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg, på min hjemmeside - ØV!

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Din side fremstår som den er pt. mest som et portfolio over hvad du har lavet. Det er selvfølgelig vigtigt når man tænker på, hvad det er du sælger. Men siden signalere ikke rigtig, at det også er en webshop (hvilket det vel først og fremmest er/skal være?!).

Ved et rent tilfælde fik jeg en reklame for en af dine konkurrenter (soankarikatur.dk). De har grebet det noget anderledes an. Overvej om deres tilgang måske også kan virke hos dig.

Tilmeldt 16. Sep 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske en lille ting, men i bunden af siden "Portræt bestilling" kan du lave en "Bestil nu" knap. Det gør det hurtigt og nemt for kunden at foretage sit bestilling uden at skulle tænke for meget :-)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg simpelthen gjort alt hvad jeg kunne, for at følge alle jeres gode anbefalinger.

Hvad synes I nu? :)

www.rikkemyogdimseriet.dk

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Der er virkelig sket noget Yes meget meget bedere.

Jeg vil dog flytte shoppen hen ved siden af forsiden, saa man for oje paa den med det samme

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Done ;)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja selvfølgelig! TAK :D

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja, jeg må nok sige at der er sket noget! Ser bare super godt ud og der er endda en kurv, så kan man rigtig bestille :)

Dog, vil lige nævne at linket til din Etsy link virker ikke. Jeg kommer bare til min egen Etsy profil. Det kan godt være der bare sker med mig, men ville da lige nævne det.

Er faktisk vild med et par af dine plakater, så det kan godt være jeg køber en i næste måned, for jeg er bare vild med dit arbejde :D :D

Du beskriver også fint hvordan det hele forgår nok man køber en plakat ved dig, så det er bare toppen!

Din webshop er virkelig blevet flot og jeg skal nok snart blive en kunde - held og lykke med salget! :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Åh mange tusind tak ska du have Kristina!!! :D FEDT FEDT FEDT!! :D 

Virker linket nu? (Må dog liiige advare - Etsy er min Erotiske side.... STÆRKT erotisk, men meget kvindevenligt. Alligevel nok også noget, som kan være "dealbreakende" - og som jeg hele tiden bokser med, om skal være på min hjemmeside eller ej.)

Du fandt også min erotiske Instagram profil, husker jeg llge :D Og ja, DEN er ret så populær. Snart 33.000 følgere og det er bare siden Januar. :D Ingen salg den vej igennem, dog.
Jeg har også en "civil" og sober (dansk) Instagram profil - der så ikke er heeelt så besøgt Haha Den har ikke engang rundet 1000 endnu.

Tusind tusind tak for dine søde ord! :D

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt! :D

Ja, linket virker nu ;)

For mig er kunst, altså kunst. Om det så er erotisk, det er bare fint for mig. Jeg synes det er dejligt at der er nogen som ikke er bange for at udforske deres erotiske side. Så tommel op for det!

Ja, din Instagram er godt nok populær, det er jo bare dejligt og lige vel så hurtigt! Godt gået! Tror aldrig jeg har rundet 300 følger på en af mine profiler haha! :D

Der skal nok komme flere følger på din anden profil, bare vent og se :D

Det var da så lidt - jeg håber du vil få mere salg nu :)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)