Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ingen salg, på min hjemmeside - ØV!

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror ikke der er vildt meget trafik jeg kigget herpå dit trustflow https://majestic.com/reports/site-explorer?q=rikkemyogdimseriet.dk&oq=rikkemyogdimseriet.dk&IndexDataSource=F

trafik kan dog jo også komme mange andre steder fra end det organiske resultatet i google såsom  Facebook ,adwords ,med mere 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sam50 - Mange tak for dit svar :)

Jeg er BESTEMT ikke for dyr - tværtimod! ;)
Jeg maler ikke - jeg tegner med blyant. Sådan en fotorealistisk A3 portrættegning, tager mig 40 - 60 timer at tegne, da de opbygges lag på lag på lag. Jeg har aldrig turde regne på, hvad min timepris egentlig er på tegningerne - Men tror det er langt LANGT under mindsteløn. Vilkår jeg tager med, som (endnu usuccesfuld iværksætter) - men nu handlede mit opslag egentlig også mest om plakatsalget - som er det, jeg forsøger at gøre til primær indtægtskilde :) Synes du også at mine plakater er for dyre? 

Tak for din ærlige mening! Bedste Hilsner Rikke MY

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Kristina - Mange mange tak for alle dine søde ord. Og DU KAN TRO at jeg godt kan bruge dine gode råd! :D

Linket er rettet (TAK!) :D

Skide god ide, med at lægge "det hele" på forsiden! Det vil je straks gå i gang med at arbejde hen imod - samt en løsning med bedre og nemmere bestilling! :)

Jeg har NETOP i dag modtaget mit CVR nummer - og det kommer selvfølgelig også på nu :)

Jeg reklamerer mest på min Facebook side - med annoncer og boostede opslag. Det går meget bedre derinde! Men ville helst ende op med at have alle kunder igennem min hjemmeside (så jeg ikke skal svare på det samme 1000 gange). Jeg var IKKE klar over, at mine sociale links ikke virkede! DET skal også fixes!

1000 1000 tak! :)

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har bare sammenlignet dine priser med andre som jeg har fundet på nettet,  og kunne se at det var højre, men måske er der
så forskel på andre ting.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt, er glad for at du kunne bruge de råd :-)
Tillykke med CVR, får også mit snart. Det er så spændene :-D

Kan godt se hvad du mener at du vil hellere have dem på din hjemmeside men, de sociale medier er et godt sted at reklamer for. Du kan altid skrive at man skal henvende til din hjemmeside for mere information.
Synes at du skal fokusere på Facebook og Instagram - fordi det er jo tegninger/billeder du har med at gøre. Så kan du dele dit talent og linke din hjemmeside på din profil :-)

Dit link til Instagram virker ikke men, jeg fandt dig. Du har over 30.000 følger! klask din hjemmeside på din profil og del flere af dine tegninger :-)

Du skriver på engelsk, som jo er fint. Du burde dog også have en dansk, da dine kunder kommer derfra. Nu ved jeg ikke om du har en profil på dansk men, hvis ikke...synes jeg personligt at du skal oprette en :-)

Reklamere er din vej frem og det er måden er gøre det på. Det er også en god ide at dele visitkort ud mm. Når du er ude og kører. Smid en i postkasser osv.

Held og lykke :-)

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 09:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fede plakater og tegninger. Og fin hjemmeside.

Jeg bed mærke i en ting, da jeg lige hurtigt kiggede rundt.

Dit mobilepaynummer, det er din private mobilepay (er det ikke?). Det må man ikke. Det strider i mod Mobilepays retningslinjer (som du har accepteret).
Du skal derfor oprette en Mobilepay Myshop, hvor du får et 5-cifret mobilepaynummer. Man behøver ikke et ekstra simkort eller et nyt telefonnummer.
Det koster så 75 øre i gebyr, hver gang der kommer en transaktion. Men så er det også helt lovligt. :)

Tilmeldt 16. Jan 13
Indlæg ialt: 78
Fra  Brøndholt CMS & design Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Rikke,

Har du noget overblik over hvor mange besøg der er på siden, og brugerens adfærd ?. Det er et vigtigt at vide hvis du vil finde ud af hvad du kan forbedre.

:) Mads

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også samle 2-3 personer eller flere som ikke kender dig eller din side. Lav en test. Sig at de skal besøge din side og brug 10 min. SE hvad de laver på din side, hvor de prøver at klikke, kan de finde ud af hvad din side går ud på etc.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Fra  dotmaps.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke.

Vældig fine tegninger, dem kan du være stolte af! Nu nævner du dine plakater, men for mig at se, har du kun et udvalg på 10 plakater? Det er ikke ret mange, se om du ikke kan få lavet lidt flere, det er jo flotte plakater! Dernæst ser jeg prisen på dine plakater, og kan læse mig til at de er lavet ud fra dine tegninger, men jeg synes stadig de virker lidt dyre. Din Herlev plakat koster 499 for 50x70 format, det er 100 kr mere end fx Vissevasse. Er det fordi det er dyrt for dig, at få trykt dine plakater, så må du sige til, så kan jeg sætte dig i forbindelse med et "billigt" sted, hvor du også kan sælge rammer fra :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

HOLD KÆFT HVOR ER I BARE GODE!!!!!!!! :D :D :D

Jeg er i FULD sving med at opdatere og give hele siden - især forsiden, et kærligt og tiltrængt løft! :)
Der kommer en RIGTIG shop på nu - og en mere sigende (stadig uden for mange ord) forside.

Jeg skal nok svare Jer allesammen! Skal bare liiige.... Er skide spændt på, hvad I mon synes om den nye version - frit efter jeres anbefalinger :)

Til dem som har spurgt - og måske kan få noget ud af det, så er her nogle webstats ;)

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)