Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byt links??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:

hej hastighed skal ses fra den by serveren er i , og ikke lige frem fra vietnam.... hvordan kan i kommentere på noget i ikke ved noget om?

Det er ABSOLUT IKKE rigtigt

Det er brugerens placering, der skal måles fra - det er jo ALTID brugeren, som det drejer sig om. Hvis ikke brugeren får en god oplevelse, smutter de bare videre. Der er jo masser af andre muligheder på nettet.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:

Tak for dine kommenterer men du har en meget standartiseret syn på alt.
1. Nej jeg ønsker ikke at den skal være mobil venlig.
Faktisk personlig hader jeg hjemmesider som er ikke normalle
2. Nej mine kjoler er til leje og salg.
3. Jeg er på side 1 nogle gang nr 2 siden april. Dvs at jeg har overfuset alle kinesere danskere og meget mere.. ja kan du gøre det bedre så... vis mig hvad du kan. Hit me...

Nej mit syn er bestemt ikke "standartiseret". Men Google ved, hvad brugerne lægger vægt på. Derfor kommer de sider, som bedst imødekommer brugernes ønsker - målt både på indhold og performance, først i søgeresultaterne. Det er ikke til debat, for det har Google bestemt for længe siden. 

Det er jo hverken Din eller min smag, der tæller - det er brugernes, for det er dem, der bestemmer, hvilke sider, de vil handle på.

1. Du skriver, at du hader mobilvenlige hjemmesider

Dels er det simpelt hen noget værre sludder. Du kan sagtens få en side, præcist som den du har nu - vist på en alm. skærm. Tilpasningen til mobil / tablet kan defineres 100%, som man ønsker det.

2. Du skriver, at dine kjoler både er leje og salg

Jeg gjorde blot opmærksom på, at du har modstridende oplysninger på den pågældende side http://brudekjoler-weddingdeluxe.dk/product_info.php?cPath=58&products_id=97669600&osCsid=bb83d808c123fb938f60a2d47f987e07. Se også billede nederst

Tekst fra siden:
Helt unikke få eksemplarer i verden! La Sposa Impetta korte kjole! Kun til leje.

3. Du har faktisk mange gode placeringer på en del søge ord - men dem på side 1 er med ret lavt antal søgninger (<250/md.) og lav konkurrence. 

Men hvad med nogle af vigtigste søgeord:

   - brudekjoler (ca 9.200 søgn./md. - sværhedsgrad 13 ud af 100) ligger nr. 22

   - brudekjole (2.400 søgn./md. - sværhedsgrad 18 ud af 100) ligger nr. 19

   - lilly brudekjoler (1.000 søgn./md. - sværhedsgrad 2 ud af 100) ligger nr. 41

   - billige brudekjoler (900 søgn./md. - sværhedsgrad 3 ud af 100) ligger nr 21

Derudover har du to andre stærke søgeord med henholdsvis 1.300 og 1.400 søgninger/md. som ligger nr. 99 og 64

Hvis du er ligeglad med ovenstående, skal du bare fortsætte som hidtil. Men når du stiller spørgmål vedr. SEO herinde, slipper du ikke for andre velmenende  svar med gode råd. 

Hvis du ikke kvitterer med et smil, er du måske gået forkert i byen?  

Fra Sønderborg
Tilmeldt 21. Mar 17
Indlæg ialt: 59
Fra  Unique Code ivs Skrevet kl. 23:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Ditto :)

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 01:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

brudekjoler-weddingdeluxe.dk:

Tak for dine kommenterer men du har en meget standartiseret syn på alt.
1. Nej jeg ønsker ikke at den skal være mobil venlig.
Faktisk personlig hader jeg hjemmesider som er ikke normalle
2. Nej mine kjoler er til leje og salg.
3. Jeg er på side 1 nogle gang nr 2 siden april. Dvs at jeg har overfuset alle kinesere danskere og meget mere.. ja kan du gøre det bedre så... vis mig hvad du kan. Hit me...

Jeg glemte at vise lidt af, hvad jeg kan, så her får du et af mine top 5, som også skifter mellem 1 og 2 - men ikke side. Et eller andet må jeg have gjort nogenlunde rigtigt.

Hit me...

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)