Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til feedback på mit produkt, priser mv.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Aminoer.Jeg vil gerne have hjælp til, at I tester mit produkt og giver mig feedback. Jeg kunne godt bruge nogle friske øjne til at give mig tilbagemeldinger omkring mit produkt. Nogen der ikke har været involveret i processen hidtil – samt nogen som jeg ikke påvirker.Anmaras (min virksomhed) er en virksomhed, der tilbyder gateway og service til kommunikation med mobiltelefonen.Det jeg gerne vil have jer til at give feedback på, er vores sms-administrations system. Her kan man oprette afstemninger mv. (som i vild med dans – afgiv din stemme pr. sms, det koster x kr. plus alm. sms-takst).I testen har jeg lukket for muligheden for overtaksering – så de ting I laver og tester vil ikke kunne overtakseres – ellers er der problemer med lovgivningen på området.Jeg vil gerne have feedback på følgende 3 punkter:·         Produktet, dets brugervenlighed, muligheder etc.·         Vores prispolitik (Se nedenfor)·         Kunder Produktet:Mit produkt kan tilgås på følgende adresse:http://btb.anmaras.comLogin på følgende måde:Brugernavn:     aminoPassword:       aminoGå under administration og opret jer som bruger.Når I har gjort det, skal i logge ind med amino”brugernavn” + det valgte password.Så kan I teste produktet – og lave alle de service i vil og teste dem.Måden I tester dem på, er ved at sende amino (mellemrum) nøgleord til 1245. Dvs. når I opretter service, vil der altid skulle være et nøgleord, som starter servicen. Fx send amino ring1 til 1245.Over i højre side er brugervejledninger, når I er logget ind.NB: I kan kun teste jeres service med danske mobilnumre.  Vores prispolitik:Vi har følgende prispolitik for vores sms-administrationssystem:

P1 Heavy-users:

Oprettelsesgebyr     25.000 Kr.
Mdr. lig gebyr (hotline, hosting mv.)     1.000 Kr.
Anmaras andel af overtaksering     0 %
Gns. omk. pr. afsendt sms     0,35 Kr.
Min./Maks. forbrug pr. måned     Ingen  
I oprettelsen er stylingaf resultatsider, opskoling mv.        

P2 Medium-users:        
Oprettelsesgebyr     15.000 Kr.
Mdr. lig gebyr (hotline, hosting mv.)     1.000 Kr.
Gns. omk. pr. afsendt sms     0,50 Kr.
Min./Maks. forbrug pr. måned     Ingen  
Opskoling mv.        

P3 Small-users:        
Oprettelsesgebyr     0,00 Kr.
Mdr. lig gebyr (hotline, hosting mv.)     0,00 Kr.
Gns. omk. pr. afsendt sms     2,00 Kr.
Min./Maks. forbrug pr. måned     Min. 500 sms pr. mdr. Køb at slots på 500 stk.  
Ingen opskoling mv.        
  Kunder:Hvilke former for kunder kunne I se til de forskellige produkter/prisgrupper. På forhånd tak – og jeg håber I vil tilgå det med en seriøs vinkel.MvhTorben

Fra Aalborg
Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:51

Hej Torben

Umiddelbart virker det som et smart system, selvom jeg ikke har testet det grundigt igennem.

Det første der slot mig var helt klart brugerfladen. Det er en ret tam oplevelse man får. Jeg ved godt jeres produkt ikke er henvendt til den bruge befolkning, men til en administrator. Men syntes I skulle overveje, at få nogen til at se på jeres interface. Både hvad angår det rent æstetiske men brugervenligheden.

Med hensyn til prissætning, så har jeg ikke noget sammenligningsgrundlag. Men syntes umiddelbart at det lyder ret dyrt. Nu ved jeg som sagt ikke hvad normal prisen er for at sende sms via nettet. Men ville ikke have forventet, at det koster betydeligt mere end fra en telefon. Det er fint at have Heavy brugeren og prissætningen for oprettelse er også fair nok. Syntes dog I skulle overveje at ændre jeres prisstrategi. Så man ikke skal betale en kæmpe opstartsafgift engang for alle, og så kan bruge systemet resten af livet. Men man kunne evt. lave en abbonementsordning hvor Heavybrugeren betaler 12.500 pr. år i abbonement.

Venlig hilsen
Morten Justesen
www.redefine.dk

Tilmeldt 30. Jan 08
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:16

Hej Morten

Tak for dit feedback - det er noget jeg vil tage til mig.

Vi vil få en web-designer til at gå det igennem - så det ser bedre ud, og bliver mere brugervenligt. Det er jo et produkt, så det kan kan jo ligeså godt være præsentabelt som det modsatte - også selvom det er et administrationsmodul, så det har du nok helt ret i.

Mht. prissætningen, så er priserne på at sende overtakserede sms til de nævnte pris, nok det billigeste i markedet, også under hensyntagen til at vi ikke tager noget af overtakseringen efter teleselskabernes andel (disse tager typisk 25%).

Så for erhvervsvirksomheder er det betydeligt dyrer at sende sms, end for private via deres mobiletelefoner.

Mht. oprettelsesgebyret, så er det noget jeg vil tage med i overvejelserne og evt. ændre prisstrukturen. Hvis oprettelsesgebyret fx. er en showstopper, så jeg kun har dissee 3-6 nye kunder i måneden og uden oprettelsesgebyr ville får 5 til 6 gange så mange, så er det jo med at komme igang. Jeg tror jeg vil overveje det nøje.

Slutteligt vil jeg gerne takke dig mange gange, fordi du tog dig tiden til at kigge på det.

Mvh.

Torben

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)