|
Hej Torben
Umiddelbart virker det som et smart system, selvom jeg ikke har testet det grundigt igennem.
Det første der slot mig var helt klart brugerfladen. Det er en ret tam oplevelse man får. Jeg ved godt jeres produkt ikke er henvendt til den bruge befolkning, men til en administrator. Men syntes I skulle overveje, at få nogen til at se på jeres interface. Både hvad angår det rent æstetiske men brugervenligheden.
Med hensyn til prissætning, så har jeg ikke noget sammenligningsgrundlag. Men syntes umiddelbart at det lyder ret dyrt. Nu ved jeg som sagt ikke hvad normal prisen er for at sende sms via nettet. Men ville ikke have forventet, at det koster betydeligt mere end fra en telefon. Det er fint at have Heavy brugeren og prissætningen for oprettelse er også fair nok. Syntes dog I skulle overveje at ændre jeres prisstrategi. Så man ikke skal betale en kæmpe opstartsafgift engang for alle, og så kan bruge systemet resten af livet. Men man kunne evt. lave en abbonementsordning hvor Heavybrugeren betaler 12.500 pr. år i abbonement.
Venlig hilsen
Morten Justesen
www.redefine.dk