Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betale skat

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan forgå det med at betale skat i et ivs
Har en erhverv konto ville hæve løn til mig selv det er der styr på det er mere med skatten jeg ikke har styr på

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 18:27

Hvis du har en aftale med danløn eksempelviz så får du automatisk aftale med net og derved trækker skat automatisk skatten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46670
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:18

Du må Aldrig hæve noget som helst uden skatteindberetning samtidigt i et IVS Aldrig bare hæve. Brug et lønsystem, men du lyder generelt til at mangle viden om at drive IVS så tage en bogholder eller revisor med ind, for mange kommer i fortræd. Overvej min ebog om IVS som også dækkker det du spørger om letlæst http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/ivs.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 9. Sep 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:18

Jo jeg er ved at lave en aftale med Dan løn men det er mere de penge der er tilbage på erhverv kontoen sån der skal betale skat af det er det jeg ikke kan finde ud af.men jeg må tage en snak med skat i morgen om det.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46670
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:00

Kim jensen sandved:

Jo jeg er ved at lave en aftale med Dan løn men det er mere de penge der er tilbage på erhverv kontoen sån der skal betale skat af det er det jeg ikke kan finde ud af.men jeg må tage en snak med skat i morgen om det.

Du skal ikke regne med at skat i en telefon klarer at give dig den rådgivning du behøver desværre. De er ikke som sådan rådgivere og skal du have råd, så skriv til dem for ellers flyver det med misforståelser

Hvad der står på erhvervskontoen har intet med skat at gøre - skat er alene ud fra indtægter minus udgifter. Du kan jo sagtens have penge på kontoen som du skylder til leverandører og moms og løn, lige som du jo sagens kan have penge der IKKE står op kontoen - tilgode

Du er farligt ude ved at drive selskab uden at kende til hvordan man skal regne. Du kan formentlig for 500 kr om  måneden få en online bogholder til at støtte op om dit regnskab, og det vil rede dig fra ulykker

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)