Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stabilt og hurtigt webhotel til Woocommerce

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu skiftet server hos det sammen firma da de sagde det var hardware problemer der skyldte min shop var langsom.

Det har dog så ikke hjulpet at de har flyttet mig til anden server det har gjort min shop mere sløv til at loaded.

Jeg har deaktiveret alle de plugin som måske ville have gjort min side kørte langsom men det har ingen forskel gjort på shoppen.

Så jeg er kommet til den konklusion at det er ikke min webshop som er problematikken her.

Men en udbryder som ikke kan levera det som der betales for til en månedspris af 200kr. Forventer jeg at shoppen kan køre smertefrit.

Så jeg søger et webhotel som kan trække min shop ordentligt ,

Woocommerce med wpml,

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Jeg har deaktiveret alle de plugin som måske ville have gjort min side kørte langsom men det har ingen forskel gjort på shoppen.

Og hvad er listen af plugins der ikke blev deaktiveret?

Nu nævner du ~ 1500 produkter, men har produkterne varianter udover at være flersproget (udfra WPML).

Det der er med WordPress og WooCommerce generelt er at database formatet er utrolig dårligt til e-commerce systemer, fordi alt nærmest gemmes i 2 tabeller i WordPress, så du har et mix af ordre og produkter i en og samme tabel - over tid vil tabellen vokse, og den elendige opsætning fra WordPress' side (som er fint til blogs), vil resultere i at jo flere ordre din side får, jo langsommere bliver siden.

Du kan have en webshop med 1000 produkter som er super hurtig og efter lad os sige 1 år og 5000 ordre vil siden være betydeligt langsommere uden at hardwaren har ændret sig, udelukkende på baggrund af at WooCommerce på ingen måde gemmer ordre og produkt data på en optimal måde.

Tager vi et eksempel

- En test side med 87 produkter og 99 ordre - wp_posts er 1003 rows og wp_postmeta er 19477 rows

- En test side med 286 produkter og 7511 ordre - wp_posts er 11080 rows, men wp_postmeta er 454994 rows.

Så wp_posts er vokset 11 gange men wp_postmeta er vokset lidt over 23 gange.

Så hvis du skal hive produkt informationer ud af en side, skal du altså pludselig kigge i en database med over 450k rækker, selv med indexes tager det sin tid når man bruger et uoptimalt format som WooCommerce gør - og det bliver kun værre jo flere ordre man har på sin side.

Så WooCommerce er fint, men det vil blive langsommere med tiden helt automatisk fordi at WooCommerce's originale design er så elendigt fordi de ville passe ind i WordPress' format - hvilket bider folk i numsen efterfølgende.

Så det behøves ikke være udbyderen der skaber problemet, men derimod bare en shop som er vokset sig større end det som formatet egentligt er bygget til.

Forresten hvis du har varianter på dine produkter så vil antallet af rækker i databasen vokse ekstremt hurtigt fordi at internt duplikere WordPress egentligt det meste af produktet igen.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Odder
Tilmeldt 10. Nov 12
Indlæg ialt: 414
Fra  Kingbo Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilket shopping system vil så være en god afløser for Wordpress ?

Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kingbo:

Hvilket shopping system vil så være en god afløser for Wordpress ?

Sitecore :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Til e-commerce klarer Thirtybees (hurtigere Prestashop fork), Prestashop og Magento sig fint :-) De er bygget til e-commerce, så deres database design er også bygget udfra at skulle bruges til e-commerce.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har selv overvejet kraftigt at lave en Prestashop igen, den virket fermidalble da jeg havde denne og der var intet af problemer ud over alle plugin kostet men de virket så også bare :-)

Jeg har dog fået en hurtig webshop igen efter jeg har skrevet til supporten om hvad jeg oplever m.m.

de har så opgraderet mig til en anden server og Volia min side loader hurtigt.

så det har nogen ikke kun lige været min webshop som havde Hikke :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)