Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Distribuering af sanitet fra Holland.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.
Jeg arbejder for en Hollandsk sanitetsproducent (primært vask, skabe og armaturer).

Vi har nu overvejelser omkring det danske marked, da den seneste udvidelse til det Belgiske marked har været positiv - derudover, så er produkterne meget stilrene, og ligger sig tæt op af skandinavisk design, dog med nogle unikke designs som giver en hvis mængde differentiering.

Virksomheden sælger udelukkende B2B, med en meget solid produktportefølge, samt mulighed for private label. Produktportefølgen er delt i 4 head-brands, som ligger  spredt mellem low-high segmenter.

Da jeg nu er dansk, og har uddannelse som ligger fint grundlag for strategi og planlægning af en evt. udvidelse til DK, så har jeg fået til opgave at stå i spidsen for projektet, som dog kun befinder sig i research stadiet lidt endnu. 

Grunden til at jeg skriver er - hvilke informationer vil i mene er de vigtigeste at have med, når vi skal analysere et potentielt marked? Hvilke overvejelser skal vi gøre os, i forhold til den logistiske udfordring i forhold til Belgien? 

Måske et komplekst spørgsmål med minimal information om virksomheden, men ønsker primært tanker og erfaringer når det kommer til eksport til det danske marked.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Hvem er virksomheden? 

Jeg har netværk til nogle af de store danske grossiter hvor jeres produkter måske kunne distribueres igennem. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 15. Sep 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er tale om Sanibell BV

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

giv mig lige et kald : 26412715. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)