Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dropshipping og told

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Davs aminoer... Jeg har læst mig til at hvis jeg køber noget udenfor Eu, så skal jeg først betale told af varen hvis den koster over 1300 kr ca.... Da jeg er ved at starte en webshop, tænkte jeg på om man med dropshipping fra Asien eller USA skal betale told hvis den enkelte vare koster mindre end 1300 kr?? MVH. Elena..
Tilmeldt 31. Jan 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:36

Beløbet for at undgå told er meget mindre desværre!

Jeg mener din vare skal koste under nogle og 70 kr. for at du kan slippe for at betale told!

Men det er selvfølgelig ikke alle pakker at toldvæsnet tjekker. Big Smile

Så det kan undgås engang imellem, ellers kan du prøve at tjekke skat's hjemmeside der skulle det gerne stå! 

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:38

De 1350 kroner gælder kun hvis du selv indfører varene. Køber du fra et ikke EU land, skal der betales told. Se her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=300092&vId=201486&i=5#i300092

Der er en bagatelgrænse på omkring 180 Kr, den kunne jeg ikke lige finde hos skat. 

Det kan namelig blive en ret kostbar affære at købe i udlandet, både told og moms skal betales.  

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 11:39
70 kr. var godt nok ikke meget, jeg læste noget andet da jeg skulle købe sko fra victorias secret.
Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:41

JEg var lidt for hurtig til at læse det, for dete står jo øverst på siden. 22EUR er grænsen, men vær opmærksom på at det er den samlede pris for både vare OG transport.

Koster varen 150 kroner, så skal du have en MEGET god aftale med UPS for at komme under grænsen Wink 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 25. Apr 07
Skrevet kl. 11:49
Det ser godt nok kompliceret og dyrt ud. Det er måske bedst jeg holder mig indenfor EU.
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)