Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opencard hosting hvor?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tiden er ikke helt moden endnu. Men inden for nærmere fremtid, skal jeg have flyttet min shop (eller retter, resterne af den) til en ny host.

Min nuværende shop, er en Opencard, har jeg ladet mig fortælle.

Jeg har et ønske om, at de tilkøbes modeller, som det er lykkes at genoprette, at de og mine varer kan komme med over? Derfor tænker jeg, at det igen skal være en Opencard shop - meget gerne en leje løsning. Vil gerne have så meget så muligt med over, ved et skifte. 

Der vil være krav om minimum 2 backup af siden.

Alternativt, har jeg overvejet, om jeg selv kan hoste shoppen? jeg har en del plads hos Gigahost. Men hvordan med sikkerheden? Kan Opencard selv holde sig opdateret, så der ikke kommer huller og kan den indstilles til selv at lave backups?

Er åben for input.

Vh

Pete45

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik:

Jeg har et ønske om, at de tilkøbes modeller, som det er lykkes at genoprette, at de og mine varer kan komme med over? Derfor tænker jeg, at det igen skal være en Opencard shop - meget gerne en leje løsning. Vil gerne have så meget så muligt med over, ved et skifte. 

Hvis den udbyder du flytter til kan flytte indholdet med over - men det kræver din nuværende udbyder vil give adgang til at ting kan flyttes over.

Samtidig med det, så lad vær med en leje løsning, fordi du ender op med ikke at have adgang til dine ting igen (fordi hvis man lejer løsningen, så vil ham der lejer den til dig nok ikke lade dig have adgang så du bare flytter igen).

Henrik:

Der vil være krav om minimum 2 backup af siden.

Næsten alle udbydere tager daglig backup og gemmer i flere dage - og selvfølgelige på eksterne systemer - har du et rigtigt webhotel kan du endda også tage backup selv, som er en super god idé uanset hvad din udbyder lover dig.

Henrik:

Alternativt, har jeg overvejet, om jeg selv kan hoste shoppen? jeg har en del plads hos Gigahost. Men hvordan med sikkerheden? Kan Opencard selv holde sig opdateret, så der ikke kommer huller og kan den indstilles til selv at lave backups?

Du kan fint hoste shoppen selv, Opencart er Open Source, de fleste webhoteller har 1-click installer for det. Opencart opdatere ikke sig selv, du skal lave disse opgraderinger.

Ang. backups, bør din udbyder gerne lave dem som nævnt tidligere, men du har også muligheden for selv at tage backup.

Opencart har en backup funktionalitet til din database (som er det absolut vigtigste): http://docs.opencart.com/tools/backup/ 

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)