Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjemmeløsning mod betaling eller ved evt. partnerskab

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

*Prøver lige med en ny tråd, da den anden ikke førte til noget aktuelt desværre.* (Skriv gerne en besked igen, hvis vi før har været i dialog, da mange af de andre webdesignere sprang fra)

Har du erfaring med at lave hjemmesider mm. og har lidt ekstra tid på hånden? Så er det måske dig jeg leder efter. Jeg søger nemlig en hjemmesideløsning mod betaling af en overkommelig pris eller ved et partnerskab. Jeg har allerede været i forhandling med en række forskellige webdesignere, så jeg ved også nogenlunde, hvad jeg burde sigte efter betalingsmæssigt, da jeg også er en forholdsvis ung gut, med deraf begrænset budget. Hvis der skulle være nogle erfarne iværksættere, med gode råd og input til mit nystartede projekt, så tages de glædeligt imod. Skriv privat eller giv et kald, hvis du ønsker at høre mere. Tak på forhånd!

 

Fra København
Tilmeldt 30. Aug 11
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv da en dygtig IT-studerende fra www.taskflex.dk - De er helt sikkert gode ved dit budget :-) 

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du skrive lidt om hvad din side skal kunne?

Bare lige for at få en idé om hvor vi er henne i krav og ønsker du har til din hjemmeside.

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er nød til at være mere specifik

skal det bygges fra bunden, igennem cms???

Og opfordring til private beskeder giver ikke så meget mening i et åbent forum.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Aug 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Tak for opmærksomheden ved mit indlæg. Hjemmesiden skal fungere som en slags prissammenligningsside (via affiliate marketing) og blog - altså en "blanding", hvor de to ting kommer til at supplere hinanden. Jeg har prøvet mig lidt frem med wordpress, dog uden meget held, så derfor søger jeg hjælp til projektet

Tilmeldt 2. Jun 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som fuldtid med affiliate marketing, og har faktisk lige lavet en ny side i wordpress med noget lignende det du søger.

Hvor ønsker du at blive kontaktet, så kan vi lige snakkes ved og se om vi kan finde en løsning der er rentabel for os begge.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)