Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt ridetøj design

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Thorborgs klip handler jo bl.a om dem der har angst for at andre hugger deres ide.

Der er altså noget der hedder et designpatent, men du kan få design beskyttelse men det er jo kun det visuelle udtryk der beskyttes, så der er intet nyt / revolutionerende i dit produkt udover designet. Hvorfor så al dem hemmelighed omkring hvad det er du skal have lavet - Husk lige på at du faktisk beder os andre om hjælp!

Dufa:
der var nogen som kender en fabrik, som kunne tænke sig at få en ordre

Få ordre på hvad ? Hvordan dælen skal man kunne tage det du skriver seriøst når du intet vil sige om produkter eller materialer der skal forarbejdes, ordre mængde ... osv. 

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 07:24

Netop Rasco.. en del af tøjet inderholder et patenteret produkt (fra udlandet) og hele den del af opstart har virkelig været svært, hårdt men også lærerigt .. derfor tænkte jeg at næste skridt skulle være en dansk fabrik - og hvis vi så kan være med til at skabe job i dk - så vil alle være glade.

Ravn. Jeg vælger at læse dit indlæg, som at du er meget et engageret menneske med stort driv!! Jeg er sikker på, at vi mødtes over et forhandlingsbord, at vi kunne få en herlig dialog.

Desværre må jeg gentage, at jeg ønsker ikke at gå i detaljer her på nettet, da dette produkt har høj salgsværdi og let at kopiere - så for mig er "hastighed" med at være først vigtig.

Mvh
Anne

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 09:30

Dufa:
derfor tænkte jeg at næste skridt skulle være en dansk fabrik - og hvis vi så kan være med til at skabe job i dk - så vil alle være glade.

Det er da super prisværdigt, men der er bare ting hvor danske lønninger er alt for høje til det bliver rentabelt også selvom du mener du kan tage en høj pris.  At dit produkt er let at kopiere gør jo kun at du skal være mere end super konkurrencedygtigt på prisen for overhoved at få det ud i butikkerne hvilket ofte er langt svære end mand skulle tro, specielt når du er ny og ukendt:  Hvordan vil du modstå konkurrence fra en af de større producenter, de har jo allerede både salgsnetværk og producere til lave priser? 

Hilsen

Ravn

Tilmeldt 5. Sep 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:48

Ved at have et samarbejde med en perfekt partner !

Og det produkt - som de har patent og eneret på...

Hilsen
Dufa

Tilmeldt 3. Feb 06
Skrevet kl. 11:46

Forstår slet ikke hvad det egentlig er vil med din debat her - Det eneste du gør er at spilde folks tid, når du ikke kan være mere specifik med hvad det egentlig er du søger!

Måske du skulle se Thorborgs video igen ;-)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)