Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Fra  Nye-dæk.dk Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg må erfarer at alt hvad der vedrør markedsføring osv. ikke ligger inde for mit interesse område,

samt at jeg ønsker at disponere min tid anderledes. Søger jeg en som kunne tænke sig at have en part af siden www.nye-dæk.dk

i første omgang tænker jeg en som har evner og interesse i at stå for hele markedførings delen.

men hvis der sidder en som mener at kunne byde ind med noget andet brugbart hører jeg da meget gerne.

den ejer andel som tilbydes er mellem 20-50% alt efter hvad vi kan blive enige om, og hvordan opgaver fordeles.

Det som jeg mener at mine kompetencer og interesser ligger inden for er følgende.

Ordre behandling

Varebestilling

bogføring

opdatering af produkter

Kundekontakt

leverandør kontakt

Hvis du mener at kunne se et potentiale i dette, så lad mig endelig høre fra dig.

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det henne i landet?

Fra Svendborg
Tilmeldt 19. Jun 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det henne i landet, at shoppen/du har base?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Så det du i bund og grund selv bidrager med, det er de basale funktioner som man normalt hyre under 18 til eller betaler 110 kroner i timen for til over 18.

Alt imens det du søger er ham, der rent faktisk kan sætte gang i salg af virksomhedens produkter, sørge for der kommer omsætning etc.

Sorry to say men hvad skulle denne marketingsmand i bund og grund med dig ? han kan på kort tid lave tilsvarende side og sætte sit barn eller hyre en person til de opgaver du kan.

Tilmeldt 30. Aug 16
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Er på ingen måder enig med Sunbao! Synes det er en helt forkert måde at se på tingene. Det kræver meget mere en marketing for at drive en forretning. Alle de ting som du nævner er nødvendig arbejde som skal varetages for en virksomhed skal kunne fungere. 

Synes det lyder som en fair opdeling. Det virker til han blot søger en som kan tage sig af markedsføringen også klarer han resten. Nu arbejder jeg med marketing til dagligt, og hvis jeg havde en virksomhed ville jeg nødigt ansætte en 18 årig som skal stå for regnskab, kunde- & leverandør henvendelser mv. Derudover er det de færreste nye virksomheder som har råd til at ansætte en fuldtidsansat som skal tage sig af alle de opgaver. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)