Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Butik med design møbler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :) Jeg overvejer at starte min egen butik, der sælger design møbler og tilbehør. Jeg tænker, at butikken skal have placering i enten Vejle, Horsens eller Århus. Jeg tænker så også, om det overhovedet kan betale sig, at starte den slags butik op ift. konkurrenter og hvor meget overskud jeg ville kunne få om året. Det hele er stadigvæk på idéplan, og jeg har på nuværende tidspunkt heller ingen anelse om, hvad det ville koste at starte sådan en butik op.

Er der nogle herinde der ved noget om det? Hvad er jeres mening?

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en fysisk butik, så vil jeg mene, at du bør kunne fremvise en væsentlig del af de møbler du har mulighed for at kunne tilbyde kunderne. Dertil har mange danske kunder ideen om, at når det er en fysisk butik, så er det ofte også muligt at kunne få møblerne med hjem med det samme, eller ihvertfald ikke at skulle vente særlig længe. Ved sofaer er ideerne dog ofte nogle andre vil jeg mene, da det ikke er uhørt, at skulle vente på en sådan, særligt hvis man ønsker andet betræk eller en anden farve, end den de har set.

Vil mene, at Aarhus er klart den dyreste at starte butik op i, men måske også der, hvor det største kundegrundlag er. Min umiddelbare tanke er, at du samlet skal bruge et sted mellem kr. 100.000 og kr. 500.000 på at starte en fysisk butik op. Dette er dog på grundlag af, at butikken har en god placering, at den er attraktivt indrettet (man laver ikke en møbelforretning, der ikke er appellerende at være i) og at det ikke er decideret discountmøbler du forhandler.

Andre kan selvfølgelig have en anden mening til spørgsmål ;-)

Al mulig held og lykke med projektet :)

 

Tilmeldt 4. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar :-)

Tilmeldt 26. Feb 17
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har netop startet vores eget brand op, med fokus på mid- to high-end møbler. 

Det er primært designs i form af sofaborde, konsolborde, sideborde, longestole/bænke, spejle, kommoder i stål, glas, marmor, terrazzo og træ.

Lad mig vide hvis du går videre med dit projekt og er interesseret i at forhandle et upcomming design brand, som skiller sig ud fra de gængse Gubi, Hay, Paustian etc..

Mvh

Michelle

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)