Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til hjemmeside

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Tak fordi du tog dig tid til at se på hjemmesiden og give lidt feedback.

Jeg har kigget på jeres side også.

Jeg synes det er gode tekster, og forsiden er i det hele taget flot og efterlader et professionelt indtryk.

Forslag til forbedringer:

Jeg genkendte jo billedet på forsiden. Det er fra en standard template, er jeg ret sikker på. - så der ville jeg nok anbefale at lave jeres eget udtryk, eller droppe teksten, der siger "skræddersyet marketing" - det minder lidt for meget om en standard Wordpress løsning, med standard billeder og så lidt Yoast på toppen. - men det ser bestemt flot ud.

SEO mæssigt undrer jeg mig over at I ikke kører https? - det har Google jo anbefalet webmasters at gøre i flere år.

Jeg bruger SEO pyramiden som udgangspunkt, når jeg arbejder med SEO. - og starter med at sikre en god, hurtig, stabil og sikker platform og infrastruktur. 

Prøv lige at køre jeres site gennem https://gtmetrix.com - der vil I få rigtig mange gode muligheder for forbedring.

Jeg har lavet et kort blog indlæg om hvordan man kan forbedre hastigheden på et site:

https://www.empeno.dk/blog/hastighedsoptimering/

Håber det var brugbart.

held og lykke med det hele.

Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Jeg synes det er en flot hjemmeside. Rart valg af farver og fonte.

Jeg har lidt feedback som jeg håber du kan bruge:

  1. Når jeg åbner siden i min browser på 13” bærbar ser jeg meget lidt af det øverste billede. Det giver et indtryk af at der er noget i stykker. Jeg vil anbefale at det første billede fylder hele skærmen uanset device.
  2. Jeg vil gerne vide, hvad I er, før jeg ved, om jeg vil kontakte jer. Efter min mening bør “BED AND BREAKFAST RANDERS” stå over kontaktinformationer. 
  3. Jeg tror det ville være rart hvis der var lidt mere luft før og efter hvert afsnit på forsiden, ellers kan det godt blive lidt overvældende med de skrå former.
  4. Jeg prøvede at trykke på et billede for at se stor format, men det fungerede som et link til en anden side. Det virker forvirrende.
  5. Du har en sticky header når man scroller ned ad siden, men den indeholder en henvisning til en menu. Hvad med bare at have menupunkterne langs headeren? Evt. have den helt fra start, så de altid er til at finde øverst.

Jeg har ikke browset så meget rundt på de andre sider, men knytter lige en ekstra kommentar hvis jeg har meget at sige :-)

Med venlig hilsen

Gry

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gry.

Virkelig gode inputs. Det skal du have mange tak for.

Det er måske nok de bedste inputs, jeg har modtaget, og de har givet mig noget at tænke over.

Flere af dine punkter, vil jeg rette til ASAP.

Hav en rigtig god dag.

mvh Morten Empeño

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 09:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side, som klarer sig "EXELENT" - 3 sek på 3G, på Googles nye Test My Site Det er super godt gået, og tyder på en OK host også

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads:

Jeg søger også selv lidt feedback til vores egen hjemmeside, hvis du kunne finde tid til at kigge på vores og knytte lidt kommentarer! : http://bonzer.dk 

Dbh,

Mads, Bonzer

Det ville nok være en god idé, at I får optimeret siden - den loader meget ringe.
I skriver, at I er eksperter, så jeg behøver vel ikke at uddybe det nærmere...
Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak skal du have Niels.

Fedt at høre fra én, der som jeg selv, går op i performance. Og så er det da rart at kunne tilføje Test My Site til toolbox'en. Den kendte jeg faktisk ikke.

Jeg har gjort rigtig meget ud af, at denne B & B ikke skulle miste potentielle kunder som følge af dårlig performance. 

Man må sgu undre sig lidt en gang imellem over hvad der findes af virkelig ringe websites rundt omkring. Ofte med masser af bling, fest og farver. - og den uvidende køber af et website får så et site, hvor 50% af brugerne er hoppet videre, end de nogensinde ser en eneste linje HTML.

Byggede folk huse med så ringe kvalitet ville det være kriminelt. :)

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 9
Fra  Tribbelx Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten.

Kan se du har fået en masse fine inputs, så den ville jeg prøve at undgå at nævne igen :)

En lille ting er nogle rettelser i jeres tekst. På forsiden hvor der står "I vores Bed and Breakfast, det ligger tæt ved Randers centrum" ville jeg skifte "det" ud med "der"

Det kunne være rart hvis man kunne trykke på billederne, så de kom i et større format. Ellers lidt flere billeder af omgivelserne evt. tænker du har en have du kunne vise lidt frem?

Derudover synes jeg det er forvirrende med farveskiftet mellem menuerne. Jeg ville nok give dem alle den samme mørke farve, hvis ikke. så den samme farve som forsiden.

Ellers en fin hjemmeside som er nem at finde rundt i.

Med venlig hilsen
Diannie

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Diannie.

Mange tak for din tid - det var pænt af dig, at give en hjælpende hånd.

Tænk at jeg havde overset en stavefejl, i en af de allerførste sætninger. Tak fordi du fangede den :)

Jeg har en del billeder, der kunne være relvante at vise frem. Det vil jeg overveje. Du har nok ret. Nogle flotte billeder på forsiden, vil være med til at sælge produktet bedre.

Farveskiftet mellem menuerne... den forstår jeg ikke helt. - kunne jeg dig forklare?

Fedt at få input fra én, der tydeligvis har god kompetence på det visuelle indtryk - det er værdsat.

Hav en god dag.

Tilmeldt 2. May 17
Indlæg ialt: 9
Fra  Tribbelx Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :



Når jeg går rundt på de forskellige sider så er der en lyse violet farve og andre gange en mørke violet.
Kan ikke se systemet i det og synes det giver et forvirrende/rodet udsende :)

Mange tak for de fine ord.

Nu kender jeg ikke til dine kompetancer, men hvis du på et tidspunkt har brug for hjælp til din hjemmeside, det kan være fra fejlrettelser til en helt ny hjemmeside, er du velkommen til at kontakte mig :) selfølgelig til en god pris :)

Med venlig hilsen
Diannie

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)