Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på international webshop til salg af PC/Xbox spil.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

I sidste uge gik min makker og jeg live med vores nye webshop: Titankeys.com.

I den forbindelse mangler vi noget feedback om alt, hvad der falder jer ind når i navigere rundt på siden.

Vi håber i vil bruge 5-10 minutter af jeres tid.

Hvis nogen skulle have nogle gode råd mht. markedsføring er det også meget velkommen!

På forhånd tak!

-Peter Laursen

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en virksomhed du gerne vil sælge? Eller er du interesseret i at købe en? 
Så kan du gøre det hos Saxis

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Personligt ville jeg altid gå ind og søge på en sammenligningsside, for at finde de billigste priser på cd-keys.
Om i er de billigste, tvivler jeg på. :)

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, 

Mit førstehåndsindtryk er rigtig godt og I appelerer til målgruppen. Så først og fremmest stor ros for det. Men lad os gå lidt i dybden og finpudse nogle elementer, som kan være med til at løfte jeres konverteringsrate

1) Zoom-funktion på produkterne er ikke nødvendig i jeres branche og er blot et irritationselement og påvirker loadtiden en smule negativt. Funktionen vil give mere mening til tøj, hvor produktbillederne var uploadet i høj kvalitet. 

2) Når man er inde på et specifikt produkt, så gemmer jeres "add to cart"-knap sig rigtig godt. Den skal være stor, tydelig og skabe en kontrast, så den skiller sig ud. Placer den også før produktbeskrivelsen. Tro mig, det kan løfte konverteringsraten! 

3) Ift med jeres row af logoer af Steam, Origin, etc: Her bør I have en grå baggrund, istedet for den hvide som alligevel ikke er full-width, også gøre logoerne lyse. 

4) Produktbillederne kan også være en smule mindre, når man er inde på det specifikke produkt. Mange af dem er i dårlig opsløning. 

5) I jeres /cart kan I godt indsætte nogle USP'er, som skaber lidt tryghed.

I er kommet et godt stykke vej og fedt med "Game release calendar". 

Sig endelig til hvis jeg skal hjælpe med noget. Jeg kan også se, at I bruger Shopify og da vi er Officielle Shopify Experts kan mit team og jeg hjælpe, såfremt I skulle løbe ind i nogle udfordringer.

Ellers ser det godt ud! Pøj pøj med projektet :-)

Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusinde tak for meget brugbar feedback! Det tager vi til efterretning.

Tilmeldt 20. Aug 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi påstår heller ikke at være de billigste Wink

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)