Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

UVILDIG IT RÅDGIVNING søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Søger efter en uvildig it-rådgiver

Nogen der kender nogle?

Vh.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

alkle:
uvildig it-rådgiver

Inden for hvilket område?

Tilmeldt 6. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

^^

Hjemmeside, Webshop, Websystemer kan jeg hjælpe med. Hvis det er i den dur du tænker?

Mvh.

Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Bizz Zolutions ApS Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Min kammerat Morten kan helt sikkert hjælpe. Han har været tidligere partneransvarlig inde hos e-conomic og har kæmpe indsigt i hele den store IT software-jungle af systemer der findes. Han har lige startet virksomhed netop på baggrund af hans indsigt i alle de systemer: https://bizzz.dk/

Hans direkte nummer er 8843 2037

Tilmeldt 24. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for fiffet ;-)

Ved han noget om Microsoft Dynamics CRM, Salesforce, NAV, Oracle, SAP...?

Jeg har brug for en der kan fortælle lighede/forskelle samt fordele/ulemper - en der kan forklare dette på dansk og helt objektivt (hvis muligt??) - uden salg for øje

Forstiller mig en a la forsikringsmægler... 

Tilmeldt 12. Jun 17
Indlæg ialt: 3
Fra  Bizz Zolutions ApS Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige dem du nævner der kender han ikke indgående/helt i dybden, så skal du have fat i hans partner Christian som er mere nørden på det område :) Men jeg ved jo ikke hvor specifikke spørgsmål du har i tankerne, så det er lidt svært at sige om han vil kunne svare på det, men du kan altid prøve :)

Tilmeldt 20. Jan 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Fix-IT Consulting ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er meget velkommen til at give mig et kald på 70 505 404, jeg har arbejdet indgående med de fleste af de systemer du nævner samt mange andre så har et godt bredt IT kendskab, ud over det har jeg mange års erfaring i forretningsudvikling som nok er det der er mest behov for for at afdække behov.

Det er dog systemer som spænder meget bredt, både i pris og funktionalitet så den første opgave er at finde ud af hvad du skal bruge det til og et budget, for der skal en meget god grund til at tale SAP og Oracle hvis man har et lille firma som omsætter for 5K per måned.

Med venlig hilsen

René Pagh

PS: Er ikke interesseret i at sælge systemer ind, men rådgiver gerne.

 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)