Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hastighedsoptimering af website

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik Jeppesen:

Hej Ayyach, 

Jeg kan godt se, at det kniber lidt med hastigheden. 

Jeg har skrevet en guide, som du kan tage et kig på, som viser dig, hvordan du selv kan komme igang (igen) med at optimere loadtiden på din hjemmesidehttps://grafikr.dk/wordpress-loadtid/ 

Hvis det stadig driller, så send mig en besked, så kan jeg hjælpe dig på rette kurs. 

Hej Erik

Tak for hjælpen! Jeg får lige kigget nærmere på dit link.

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Jørgensen:

Jeg har lige kørt din side igennem pingdom 4 gange og den giver loadtider mellem 5 og 8 sekunder, så det kan bestemt godt betale sig at få det fixet. 

Det er ikke nok bare at installere disse plugins, de skal også sættes korrekt op.

SSL certifikat kan også være værd at kigge på

Hej Martin

Tak for dit svar. Jeg får dem lige tjekket igennem for korrekt opsætning.

Jeg har allerede SSL certifikat. Smile

Fra Vejle
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 39
Fra  Royalbarber.dk Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Andersen:

Jeg har lavet et par stikprøver på dit site med tools.pingdom.com (fra deres svenske server). Hvis jeg taster dit domæne ind så det ikke skal igennem dine redirects - altså https://royalbarber.dk, så har du en loadtid for forsiden på ca. 1,5 skunder. Det er ikke kritisk, men det kan sagtens være værd at gå efter forbedringer.

Jeg tvivler på at du kommer ret langt med CDN i dette tilfælde. De giver mest når du har brugere i hele verden. Det kan dog godt give mere stabilitet, hvis du oplever store udsving og tage noget pres af din webserver, hvis den er presset. Men forvent ikke en stor hastighedsforbedring her bare ved at skifte til CDN.

Og husk også at inkludering af Google Analytics tracking kdoe, samt Facebook pixel kode og lignende altid betyder en højere loadtid. (Men de er jo nødvendige). Du kan få en fordel ved at inkludere dem via Google Tag Manager, da de så indlæsses asynkront (samtidigt med resten af hjemmesidens indhold).

Dine script fylder ret meget på siden? Er der plugins du ikke bruger? Fjern alt unødigt. Jeg er ikke WP ekspert, men der er et ajax kald der tager ret lang tid at gennemføre. Måske kan der gøres noget ved det.

Du burde også kunne komme et stykke vej med et godt caching plugin, men det kræver korrekt opsætning.

En hurtig og optimal opsat webserver til det system du benytter er også altid et must. WP kræver dog ikke alverden.

Få evt. https://kim-tetzlaff.dk til at kigge på dit site. Han bliver rost af mange i forhold til hastighedsoptimering af WordPress løsninger.

Hej Henrik

Mange tak for de gode tips!

Jeg har slettet alle de plugins, som jeg ikke bruger. Jeg får lige arbejdet videre med de andre forslag.

Fra Odense
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 6
Fra  SEO-Partners Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 2 ud af 2 (14 indlæg)