Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Topdata.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer :-)

Jeg har længe været på jagt efter på pc, og nu har jeg endeligt fundet den jeg vil have.

link:  http://topdata.dk/product.asp?product=4565&sub=260&page=1

Jeg fik anbefalet topdata inde på Tweakup.dk, men nu melder det næste Problem sig. Min mor har ikke lyst til at købe over nettet (14 år gammel, intet dankort ['-_-]), hvilket jeg egentligt godt kan forstå. Derfor vil vi høre om der er nogen der har erfaringer med Topdata? Deres Hardware ser' jo godt ud, men hvordan er deres service? Kan man godt stole på at man f. eks får varen og sådan? Hun har altid været meget skeptisk over for nethandel, men jeg har dog fået et par positive tilbagemeldelser, så jeg kan ikke se hvad problemet skulle være.

Mvh: Anders møller

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:14

Ihh dog igen igen - prøv Aminos søgefunktion.

Ellers vil jeg bestemt overveje at søge råd på Tweakup.dk det er jo der eksperterne sidder - det er vel lidt pudsigt at en lind strøm af unge mennesker og mødre konsekvent skriver indlæg på amino hvor de spørger om Topdata produkter...

Tilmeldt 6. May 07
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 16:18

haha, er der flere?  Okay, jeg søger :D 

Jeg har engang haft enb Tråd om noget Køb af PC, den omhandlede ikke specifikt om Topdata, men om hvilken PC jeg skulle købe, der har jeg ved samme lejlighed fået En lille smule Information.  Jeg søger ;) 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:30

Hej Anders.

Så længe din Mor betaler med dankort har hun slet ingen ting at frygte. Det er først tilladt af topdata.dk at hæve pengen fra dankortet den dag varen er afsendt, og modtager i ikke det bestilte eller løber i ind i uforudsete problemer, så kan i altid ringe til jeres bank og bede dem om at trække pengene tilbage - dette er intet problem.

Tror ikke der er større chance for at ens dankort bliver misbrugt på nettet, end der er ved at handle i supermarkedet. Man skal selvfølgelig blot være på vagt overfor de helt almindelige ting, læs lidt mere her: forbrug.dk/..../net-tjek-dk

// Jesper Skov

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)