Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal man lave en webshop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Apr 17
Indlæg ialt: 201
Fra  SecretOne Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioer

Jeg er ved at lave en fashionbrand jeg vil gerne lave en webshop, men jeg ved ikke hvordan. Så er det også spørgsmålet hvad for en platform skal man bruge for at lave webshoppen. Wix.com wordpress.com eller noget helt andet jeg ved ikke, det er plus og minus ved alle af dem. Men det som er meget vigtig at SEO.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, og give mig nogle gode råd.

Mvh Andreas

Fra Vejen
Tilmeldt 8. Mar 14
Indlæg ialt: 139
Fra  BL-Group Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

AndreasMølller:

Hej Amioer

Jeg er ved at lave en fashionbrand jeg vil gerne lave en webshop, men jeg ved ikke hvordan. Så er det også spørgsmålet hvad for en platform skal man bruge for at lave webshoppen. Wix.com wordpress.com eller noget helt andet jeg ved ikke, det er plus og minus ved alle af dem. Men det som er meget vigtig at SEO.

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, og give mig nogle gode råd.

Mvh Andreas

Jeg ville klart gå med wordpress da der er mange muligheder, især med SEO som der er i en mindre grad med Wix. 

Wordpress er dog mere komplekst men der er til gengæld rigtig mange videoer og guides på nettet man kan gøre brug af og mulighederne for at tilpasse den er mange. 

Wix er nemmere men mulighederne for tilpasning er færre. Og SEO-delen, efter hvad jeg hører er ikke så god. 

Skriv hvis du får brug for hjælp 

Mvh Jonas

Jonas@bl-group.dk

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg benyttede mig selv af Prestashop og fik en okay side op uden de store omkostninger, men hvis man virkelig vil frem og ligge godt placeret på Google og få lavet noget ordenlig SEO optimering, vil jeg anbefale at bruge nogle håndøre på det, enten ved at få nogle til at lave det for dig, eller ved at tage nogle kurser.
Men af de to du nævner vil jeg anbefale Wordpress, især hvis du selv vil lave det. Jeg syntes Wix bliver meget svær at få lavet ordenligt og pæn uden at bruge ufattelig lang tid.

Jeg har hørt at Webshopintro.dk skulle være helt fint, eller så WordPress Manualen.

Men ellers findes der et hav af dygtige folk herinde, som kan hjælpe dig, hvis du laver et opslag om det.

WordPress Manualen

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas

Jeg tænker hvad du skal vælge også afhænger af hvor meget teknik du selv kan rode med. For som Jonas skriver så kan du jo alt med wordpress men hvis det er for kompleks i forhold til at du selv kan gøre det så er du hurtig ude i at købe dig til hjælp med opsætningen.

Så tænker dit valg også skal styres lidt af om du vil kunne gøre det hele selv eller er ok med at købe hjælp ind?

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Otterup
Tilmeldt 27. Nov 15
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Andreas, 

Jeg arbejder ved frontweb.dk, vi kan sagtens hjælpe dig med en hjemmeside

samt seo til fornuftige priser. 

Send mig en mail på nikmussen@gmail.com, hvis det lyder interessant. 

Mvh Niklas 

Tilmeldt 10. Jul 16
Indlæg ialt: 38
Fra  ITKald Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan næsten fornemme, at du ikke har brugt meget tid på at læse om webshops. Vil næsten i dit tilfælde anbefale dig at bruge 15.000+ dkk på en professionel bygget webshop eller bruge nemme og samtidig okay løsninger som Shopify.

YouTube:

how to create a shopify store
how to use adwords
how to use facebook ads

Andre måder at reklamere på:
Find bloggers, instagrammers osv. og skriv til dem.. Giv dem tøj og penge for lidt reklame ;)

Hæld og lykke.

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ligeledes anbefale Wordpress:

- Det er nemt og overskueligt! 

- Mange plugins - Du kan allerede have webshop i dag!

- Mange udviklere kender programmet!

- Godt SEO - du kan nemt have en blog også! 

...

Og mange andre gode grunde!

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)