Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

max mængde med rabat... konstant fejl ond/god tro?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et maksimum for at der er nok til alle. Hvis det hver gang lander i den lille købmand kommer det jo ikke Bilkas kunder tilgode. Eller hvem der nu har tilbud. Det er normalt ikke Bilka der laver tilbud men producenten. Faxe sodavand er på tilbud når bryggeriet siger det. Det giver et skift mellem de største kæder. Føtex uge 1 og Rema uge 2 osv.

Hvis du køber morgenbrød hos Q8 - 4 stk. for 20 kr. rundstykker og vil have et mere, kommer du til at betale fuld pris for nummer 5. Nummer 5 koster så pludselig 8 kr. Lidt sjovt :-)

4 stk. 20 kr.
5 stk 28 kr.

--------------------------------------------

Hvis der er maksimum på 10 sodavand og du skal bruge 20 så sæt en pind imellem og få en regning mere. Du kan dog ikke købe 10 sodavand og 10 mere bagefter på dit kort. Beløbene skal være u-ens for at kortterminalen tillader det. :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

og var der igen 2 dage efter jeg lavede det her emne... der var der stadig ikke ændret noget....

men jeg ved jo reelt godt at der er et maks på, på 10...... i hvert fald den her gang..... er vi så ikke ude over den gode tro? men omvendt så retter de jo ikke fejlen......

De skal bevise, at du burde vide, at der var et max på 10 stk. Sådan er loven. Og det kan være svært, hvis du siger, at du kom ned i butikken og så et godt tilbud, og derfor tog 20 stk. 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis butikken ikke skriver, at der er et loft henne ved varen, så kan du tage meget du som du har lyst til, i god tro.

Ligegyldigt om det fremgår i en reklame, at det er et max antal per person, når dette ikke står skrevet ved varen i butikken, så kan man jo ikke være i ond tro. Så du som kunde har jo ingen viden omkring deres begrænsninger. De kan jo ikke bevise, om du har læst reklamen eller ej.

Men tror dog nok, at de gerne må nægte at sælge en større mængde til en enkel person, når du nærmer dig kasse apparatet.

Kan forestille mig, at konkurrenceloven har noget skrevet omkring dette. Ved det ikke, men har det bare på fornemmelsen.

Du kan se den omtalte lov her:

https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=173097

Mvh Allan

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)