Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop konvertere dårligt, men hvad kan men egenlig forvente?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan 

På i tidspunkt i denne tråd nævner du selv om I har nok Call-to-action på jeres shop? - Det er jo relativt, for det handler om hvem I faktisk henvender jer til. Hvis jeg skal komme med et in-put, så sæt jer ned en aften med et godt glas rødvin og lav jeres personaer. Lav f.eks. 3, hvor nummer 1 er den type af kunder, som vil være mest tilbøjelig til at købe jeres produkter. Jeg har lige fundet et blogindlæg, som I kan lade jer inspirere af: http://blog.brandmovers.dk/guide-content-marketing-personaer. Der findes et hav af andre inspirationskilder, så det er bare at gå i krig. :) 

I kan også bruge jeres data, som I indsamler på baggrund af de øvrige råd i tråden her. 

Når I har styr jeres Persona, så kan I begynde at målrette jeres opsætning, præsentation af produkter, tilbud, tekster m.m. på jeres shop.  

Nu til noget helt andet..... Outdoor cooking er det ikke sæsonbetonet, hvor jeg måske antager, at det primære salg foregår fra marts-september, hvor vi igen søger indendøre? Hvis det er tilfældet, så ville jeg nok bruge de kolde måneder på SEO. På den måde står I skarpt i den organiske søgning, når sæsonen går igang (altså hvis jeg har ret). 

Jeg ønsker jer al held og lykke med jeres fine shop, som jeg nok lige besøger næste forår, når vi igen skal bo i haven ;)) 

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes overordnet set også at designet er rigtig godt. Men de der store billeder er stadig ikke fikset? Det ser ikke så fint ud her på min skærm, 27" 4K.

Her er lidt løst og fast.

Som andre også er inde på, så er det data'en du skal dykke ned i, og undersøge dybere.
Det kan være at I kører nogle annoncer via facebook, og I får en masse besøgende. Men da det kan være ligegyldig traffik, så falder ens konverteringsprocent jo også. Så evt. reklamer skal præciseres.

Hvis jeg var Jer så ville jeg lave email-indsamling via et medie, fx Facebook, og så bruge tid på nyhedsbreve.
I kan fx lave en konkurrence, og lave en snæver men præcis målgruppe segmentering, og få nogle tilmeldinger.

Du nævner også, at I er passionieret indenfor feltet - så skal I altså lave Jeres egne videoer. Personlighed, passion og tillid sælger
I kan fx lave en brevkasse, hvor folk kan sende spørgsmål ind. Så læser I spørgsmålet og svarer på det, og måske kan et af Jeres produkter indgå som en del af svaret.

Det er super godt, at I har en blog med opskrifter. Men jeg tror lige netop, at opskrifter er en svær ting at konkurrere med online. Så det skal understøttes med video. 

Hvis I også gør Jer i linkbuilding er I velkommen til, at oprette et link til Jeres fine webshop på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/

Knæk og bræk med at få solgt noget.

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Spændende og flot side, godt arbejde. Der er dog en stavefejl i menuen. "ehverv"

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Outdoor Cooking Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Og tak for den! Den var dum👍

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Outdoor Cooking Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri.
Tak for dit svar. Det er super positivt at så mange bruger tid på at hjælpe os nye!
Det er også nogle gode input du kommer med. Jeg kæmper lidt med pagespeed, load-tider i forhold til billede størrelser. Jeg ved ikke hvad man bør gå højst op i?
Vi tænker at bruge video som en naturlig del af vores markedsføring. Men vi skal lige igennem puklen af div. Opstartsproblemer og basale fejl osv.
Vi vi helt sikkert gøre brug af dit link😊👍

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidtSmile

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Outdoor Cooking Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kildyr.

Det kan godt virke som mange penge for produkterne. Omvendt skulle det meget gerne kunne mærkes på kvaliteten. Det er i hvert fald et sted vi har valgt ikke at gå på kompromis 😀

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 19
Fra  Outdoor Cooking Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anita.

Tak for dine forslag. Det vil vi gøre brug af. Specielt det med rødvinen😀👍 

Det er stadig en smule abstrakt alt det her med at analysere på data. Min bror og jeg er som nævnt lidt grønne på salg online.

Det kan sagtens være du har ret i, at der kan være sæson på flere af vores varer. Røgeovne er mest aktive i tidlig efterår. Og når der må fiskes og jages. Men godt at have lidt at give sig til i de kolde måneder.

Find os evt. på facebook. https://www.facebook.com/outdoorcooking.dk/ 

Kan være vi har et forårs tilbud til den tid😀👍

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonathan,

Har lige tjekket jeres side ud, og det ser rigtig spændende ud. Tror man vil kunne promovere siden ud til flere, end der allerede er på kort tid. Hvis I er interesseret vil vi gerne lave en analyse af jeres virksomheds online markedsføring og hjælpe jer til flere kunder. Skriv privat, hvis det har interesse :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)