Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris & ros af ny hjemmeside

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Fra  www.Modernmen.dk Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino,

Jeg er nu kommet "langt" med mit færdige produkt. Siden bliver drevet som et online mode- og livstil magasin for mænd. Derfor er indtjeningen i starten igennem afflitate marketing

dog har jeg med sikkerhed stirret mig blindt på fejl og mangler, derfor spørger jeg nu om hjælp til ris og ros. Dog kunne jeg også godt tænke mig, at høre om i har ideer til mere trafik?

siden kan i finde her: www.modernmen.dk :-)

mvh. 

PS. Jeg ved og vidste fra start at det er en hård branche, dog har det ikke holdt mig fra ideen. God aften.

pps. Er i tvivl om valg af kategori, til denne slags indhold.

Fra Fyn
Tilmeldt 22. Feb 17
Indlæg ialt: 174
Fra  Klint WebDesign Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SEO, SEO og SEO

SEO er nærmest ikke eksisterende - derfor ingen detaljer, så det skal du i gang med. Ellers kommer du aldrig til at tjene penge på projektet

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Men udover det, er den nu meget pæn din side :)

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Siden er jo sådan set ganske fin, jeg kan bare ikke finde ud af, om det er en webshop eller en 'blog' og når det så er sagt, så kan jeg slet ikke forstå hvis du ikke, sælger de ting du anmelder. Så giver det da ingen mening

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Fedt at du er kommet i gang. Du skal du bare skrive en masse godt content, så skal det hele nok komme stille og roligt. 

Men ja, hjemmesiden kan godt forbedres en smule. Jeg går ud fra, at du kender www.my-pleasure.dk, som vi hos Grafikr har sat op. Her kan du få lidt inspiration, da I er i samme branche. 

Her er mine inputs: 

- En mere overskuelig footer med quicklinks og adgang til sociale medier kunne være godt
- Din font og overskrifterne er virker generelt meget fed og dominerer lidt for meget. 
- Dropdows fra menuen er også meget store. 
- Jeg savner lidt personlighed. Altid rart at sætte ansigt på skribenten. 
- Dit thubmanil billeder bliver meget stort og mørkt når man har klikket sig ind på den specifikke artikel. Overvej at ændre det.
- Din tekst til "om os" kan du godt få skrevet lidt mere spændende. 
- Fanen "Log ind / Bliv medlem" kan jeg ikke se meningen med. Den kan skabe forvirring. 
- Din social media icons i topbaren linker ikke til dine respektive sider. 

Det var i hvert fald mit førstehånds indtryk. Hvis vi skal gå i dybden, eller hvis du skal have hjælp, kan du altid bare sende mig en mail. 

Pøj pøj med projektet - jeg glæder mig til at følge det. 

Tilmeldt 22. Aug 17
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Den ser da mega nice ud! 

Dog lidt uoverskuelig.

Ejer af webshoppen Kildyr.dk, der blandt andet sælger dyreartikler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig fed side. Ikke så meget der.

Du har angivet din mail som mh@modernmAn.dk - går ud fra, at der skulle stå mh@modernmEn.dk?

Held og lykke med projektet.

Matias

Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Fra  www.Modernmen.dk Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Niels,

Er godt klar over SEO ikke er eksisterende. Har også overvejet at finde nogle, som kan stå for SEO, da jeg ikke har den store erfaring. 

Mvh. 

Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Fra  www.Modernmen.dk Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Det skal ses som et online magasin, med fokus på livstil og mode artikler til mænd. Der vil komme alle tænkelige artikler til mænd, har dog kun lige fået skrevet dem der nu engang er der. 

De ting jeg anmelder tjener jeg skam også på, når folk køber igennem mit link

Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes også den ser cool ud

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)