Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilepay Business dårligere end privat? (kan ikke sende penge, ringere åbningstider for support)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skiftet til Mobilepay Business/MyShop, fra privat - selvom det er ulovligt, har den private kørt fantastisk i lang tid.

Nu starter jeg Mobilepay MyShop op for at sende penge til en kunde, og ser ingen "send"/"anmod"/"betal", kun "anmod" om penge.  Ser jeg forkert? 
Og da jeg forsøger at ringe til support, er de allerede lukket - mandag kl. 16:36!? 

Support til erhverv er åben: 
Mandag – Fredag: 09:00 - 16:00

Support til private, er åben: 
Mandag - torsdag: 08:00 - 21:00
Fredag:                 08:00 - 18:00
Lørdag:                 10:00 - 18:00
Søndag:                10:00 - 21:00

Hvordan i alverden kan det koste penge at få et dårligere produkt og dårligere service, og være gratis at få et bedre produkt og bedre service!!?? 

Mikkel

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan sige de skal jo tjene penge et sted, og det er så ved sælger istedet for kunderne, det er vel meget fair.

Men jeg kan give dig ret i at det er lidt mærkeligt at der er dårligere support, det giver ikke rigtigt nogen mening.

Syntes jeg har læst et sted noget med at betale tilbage til kunden, men kan ikke lige finde det nu, så ved ikke om det kan lade sig gøre

Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
MobilePay Hej Mikkel

Vi er glade for at læse, at du nu er overgået til MyShop :-)


Med hensyn refunderinger, så har du skam ikke set forkert. Refunderinger af MyShop betalinger sker via MobilePay Portalen og ikke i MobilePay. 

Siden vi lancerede MobilePay i 2013, har vi hele tiden haft et mål om, at holde MobilePay gratis for vores nu 3,5 millioner brugere. Eftersom det desværre ikke er gratis at udvikle og vedligeholde MobilePay, har vi valgt at sætte en lille takst på transaktioner til erhvervskonti – præcis som det ses på betalingskort. Vi synes selv at prisstrukturen er konkurrencedygtig og gennemsigtig. 
Om åbningstiderne til supporten på længere sigt vil matche supporten til private, kan vi ikke sige. Vi sender dog glædeligt feedbacken videre til baglandet :-)

Venlig hilsen - MobilePay
 · Svar · 1 t.
Administrer
Mikkel: 
 Hvis jeg ikke kan gøre det via min mobil, så ryger hele ideen med MOBILEpay jo lissom!!! 

Og i afholder mig fra muligheden fra at sende folk penge? 

Hvorfor skal i bestemme det?

Og i er altså ligeglade med at i giver mig dårligere service selvom i vil have at jeg betaler jeres udvikling?



Mobilepay: Essentielt set, ja, ja og ja. (men i flere ord, blot gentagelse af det første svar.)
Tilmeldt 14. Dec 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 06:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ser jeg også at jeg heller ikke kan "anmode" almindelige telefonnumre om penge
...AminoKarma mig blot ned i jorden, væk så lystigt der ønskes, det ændrer ikke på at Mobilepay Myshop IKKE er en fordelagtig løsning for små erhvervsdrivende, i mine øjne. 
Kun hvis man bruger den private.

Mikkel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)