Kære Aminoer Jeg er ny på Amino – tilmeldt mig i dag, og håber I kan hjælpe mig lidt videre. Anmaras er en virksomhed, der tilbyder Gateway- og Serviceløsninger til kommunikation med mobiltelefoner. Vores service kan være overtakserede og ikke overtakserede – alt trafikken kører over det fire-cifrede nummer 1245. Vi har som sagt egen gateway og har nogle af de skarpeste priser på trafikken i markedet. Vores service tilgås via web og super brugervenlige. Prisen og produktet er i orden, som jeg ser det. Alt salget har indtil nu være canvas-salg, og det er jeg ikke den bedste til, ligesom det går for langsomt. Er der nogen, der har erfaring firmaer, der kan hjælpe med salget – evt. overtage den del af virksomhedens proces. Eller er der nogen, der har været i en lignende situation, og hvad har i gjort? Håber på hjælp fra DK’s massive videns forum indenfor iværksætteri. Med venlig hilsen Torben – Anmaras. |
Hva Fanden!!
Der er jo ingen, der hjælper/svarer.
Måske har I ikke forstået produktet - så jeg har lavet en test til Amino.
Skal den være rød eller grøn?
Send test rød til 1245, hvis den skal være rød
Send test grøn til 1245, hvis den skal være grøn
Der trækkes lod bland den der har flest - og jeg ringer til vedkommende og sender en pose piratos.
Afstemningen kører til i aften kl. 24.00.
Udviklingen kan følges på:
http://btb.anmaras.com/custom/test/results.aspx?votesubjectid=67a644db-3c6c-4fc0-8e2b-418ac29074e9
Det koster jer alm. sms takst - ligesom hvis i sms'er til alle mulige andre.
Mvh.
Torben