Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En person med flere ideer

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Mar 17
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg ved ikke rigtig hvordan jeg skal starte, men jeg har lavet et overskud på 4 til 4.5 millioner i alt. Og mere til hvis folk havde gjort som jeg havde sagt, men det er ikke så meget pengene jeg tænker på. Det er mere hvordan jeg kan videre udvikle denne evne, men jeg har prøvet at se om der ikke er nogle jobs man kan søge. Jeg synes ikke rigtig der er noget job der minder om dette jeg kan, men ud over det så har jeg og så nogle ideer til rådighed. Som jeg godt kunne se blive udviklet inden for den eller den forretnings verden.

Men fra ide til Virkelighed der er stadig 100 km lang, og jeg ved at selv om man laver en aftale så er der stadig 100 km tilbage. Og selv om du måske har fået eller lånt nogle penge er der stadig 100 kilometer tilbage. Først der hvor der er 99 kilometer tilbage der er, når produktet er lavet og der er sket et salg. Men fordi man har nogle ideer, samt man ved at man er god til det. Så skal man jo heller ikke give det væk for et stykke tygge gummi til en krone, det er sikkert hyggeligt at være selvstændig. Og man tænker inden man måske skal på arbejde Yes jeg skal på arbejde, fordi man godt kan lide det man laver.

Jeg kan godt forstille mig det, og det er måske også rigtig nok. Men jeg er ikke den type der vil oprette en virksomhed, da jeg er til kontor arbejde, jeg kan ikke selv se hvad det er jeg leder efter.

Men i hverfald de ideer jeg har der er ikke inde for samme felt, men jeg ved ikke hvad det er jeg skal gå efter. Er det udvikling af virksomheder. Men jeg synes heller ikke at der er nogle jobs der passer til det jeg kan, eller kan det være at jeg kigger de forkerte steder. 

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)