Dato: 3/3/2006 8:38:10 AM Forfatter: Casper Sigaard Ja så fatter jeg slet ikke, at den del ikke er på plads i alle webshops! Er der nogle argumenter mod internationale kort?
Har personligt overvejet at fjerne de internationale kort, da det (sikkert fordi min shop er dansk) er uendeligt få der bruger internationale kort. Jeg har ikke regnet på det, men jeg tror faktisk ikke engang at det løber rundt på årsbasis.
Har man derimod en shop der henvender sig lidt internationalt, så kræver det klart de internationale kort. Da vi på et tidspunkt kørte det hele på engelsk også, så var salget naturligvis ikke på dankort
Du glemmer signalværdien. De internationale kort giver det indtryk at du er en stor forretning man kan stole på, det giver også flere danske salg. Så hvis det løber rundt i sig selv, så behold dem!
Produktet "Antidug Kunststof" kunne godt være interessant for mig, dug er et irriterende problem på MC hjelme, men der skal altså noget mere til før jeg køber det - for det første så kan jeg ikke umiddelbart se andres ord end dit for at det virker, hvorimod et Fog city (film insert til visirer) har bunker af anmeldelser og positive fortællinger. Desuden koster det 150kr for en løsning der holder i visirets levetid hvor din væske koster 240kr og skal påføres hvergang man har vasket visiret (hver gang man har kørt).
Der skal simpelthen noget ekstra til før jeg vil vælge dit produkt og nogle testimonials og links til anmeldelser ville nok hjælpe en del på det. Se f.eks: http://www.dmcn.dk/produktanmeldelser/SeAnmeldelser.asp?ID=6
Helt udover det, så virker "nano" lidt som et buzz ord for mig, hvis jeg skal tro på det, så vil jeg have noget mere info om hvordan det virker.
Tak for din interesse for nano det antidug er et nyt produkt så det er ikke så mange som har prøvet det. Min søn har haft det med på skiferie og han har brugt Brillebeskyttelse 3plus som er et rengøring og antidug i en. Han påførte det hver morgen og kunne køre hele dagen uden at have dug på skibrillerne han siger det er et meget godt produkt. For at se hvordan nano det virker er der en lille film på min side under forrudeforsegling.
Der er et stort potentiale i din side , men du skal nok finde ud af hvilket produkt du vil sælge og så slå på det for fuld hammer og lad de andre produkter være sekundære. Husk også på at der er næsten ingen af hr og fru. Danmark der kender til nanoprodukter, så du skal ud og råbe højt, som jeg ser det har du en gylden mulighed for det, da markedet er næsten uopdyrket. Jeg har talt med en konkurrent til dit produkt mærke og jeg kan høre på personen at der er lang lang lang vej før at de kommer ud over stæpperne. Udnyt at du kan komme til at være en af de første med disse produkter som den almene befolkning får kendskab til. hvis du ikke selv kan oveskue det tidsmæssigt eller økonomisk, så find en partner der har det du mangler. Det er bedre at dele noget som er der, end at beholde noget som ikke er der.
Jeg er enig i de andre kommentarer til dit site. Derudover synes jeg også, at dine Handelsbetingelser er lidt uoverskuelige. Prøv evt. at se på Forbrugerstyrelsens Net-tjek side - der får man en meget overskuelig liste over, hvilke oplysninger, der skal fremgå - og det ligger jo en frit for at anvende samme overskuelige disponering