Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nano shop hvordan for jeg en større omsætning

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Alle dem som har en bil og kommer ind på min shop burde købe en forude forsegling for 75,00 kr. som holder i et år eller ca. 30000km. Så har man altid frit udsyn vandet perler af og det er ingen blænding af modkørende færdsel. Men det skær ikke prøv kig på min shop og skriv hvad jeg kan gøre anderledes.

Hilsen
Bruno
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:42
Hej Bruno

At handle i din shop kræver en person der sætter det som sit livsmål. Du tvinger folk til at være medlem af din "klub". De skal afgive fødselsdato, tlf. nummer og uendeligt meget andet for at få lov til at handle med dig. Billederne på dit website er ringe og du tager ikke Dankort.
Det lyder hårdt, men jeg vil blive overrasket hvis du har haft bare een reel ordre i din shop.

Fjern alle spørgsmål du ikke vil slå ihjel for at få besvaret og få Dankort på shoppen, så vil du sikkert se nogle bedre resultater.

Dbh Martin
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 635
Skrevet kl. 23:02

Hej Bruno

Som du skriver det her i debatten, så er du selv ret begejstret for din film/folie til bilruder?

Hvorfor får jeg ikke dette at vide som det første når jeg møder siden? Din forside skal lugte langt væk af hvad det er du laver, hvad dine produkter kan gøre for mig, hvorfor jeg skal handle hos dig osv... ikke bare top9 mest populære produkter.

Da jeg havde StantonOffice - en online kontormøbelshop, grinede mange af at min forside var kilometerlang... men fact var at efter den blev lanceret, øgede jeg omsætningen betydeligt på én uge!!

Prøv at tage et kig på siden (shoppen eksisterer ikke længere, leverandøren gik desværre konkurs) men jeg har lagt forsiden op her på adressen, så prøv at lure lidt hvordan din forside kunne komme til at se ud. (Nu skal du jo regne med at der var et stylesheet på til at gøre det lidt lækkert, og så var det inde i rammen på en webshop )

1. Kort information, 2-3 af dine vigtigste budskaber!
2. Et par kundereferencer
3. Information om produktet
4. En kontaktboks, med så mange muligheder for kunden som muligt, til at komme i kontakt med dig.
5. En generel ekstra-information vedr. onlinehandel (info for dummies)
6. En sikkerheds-oplysning (info for dummies)

Og så som Martin siger, Dankort/VISA er essentielt for enhver webshop!!

Held og lykke med det

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:22

.... og så min kæphest: Sproget.

"Den af os tilbudte ultimative ...... " skaber mistro hos mig. Få produktet op i starten af teksten og gem lovprisningerne.
Du må også modarbejde med skepsis. Jeg kunne ikke lade være med at tænke på, om der bare er parfumeret vand i flaskerne, eller om der virkelig er "små nano''er" i. Filmen med vand på vindspejlet er rigtig fin til det formål. Nogen vil måske anfægte filmens amatøragtige udtryk, men det signalerer faktisk for mig, at der netop ikke er fusket. Billedet, som henviser til filmen kunne jeg lave i photoshop - helt uden nanoteknologi - derfor virker det ikke på mig.

Under "landbrug" præsenterer du to produkter til beton. Men du fortæller mig ikke, hvorfor jeg skal hælde skidtet ud på min beton. Hvad opnår jeg? - bliver de sugende flader mere sugende - eller bliver de vandafvisende? Og hvad med de vandfaste flader - bliver de pludslig sugende? Og hvad betyder det for mine grise (hvor meget ekstra kan jeg skrive på bundlinien)?

Jeg kunne ikke drømme om at overføre penge til din bankkonto. Giv mig mulighed for dankort - ellers er tror jeg simpelt hen ikke på, at jeg er havnet i en butik.
Så synes jeg måske 240 kr. er i overkanten for 5 l sprinklervæske, der kan få min 75 kr.s forrudebehandling til at holde længere. Jeg tror simpelt hen ikke på, at du sælger én eneste dunk, med mindre du putter den i en pakkeløsning. Tvært imod risikerer du, at vestjyder som mig, fravælger forrudeløsningen pga. for store driftsomkostninger.

mvh Hans

Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 19:30
Hej
Tak for svaret.. dankort kommer snart på min shop men jeg forstår ikke Martin helt at du siger at en køber skal oplyse navn adresse o.s.v. at det ikke er godt  det skal man da alle steder hvor man på nettet.
hilsen
Bruno
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:40

Dato: 3/2/2006 7:29:44 PM Forfatter: Bruno Schmidt

Hej
Tak for svaret.. dankort kommer snart på min shop men jeg forstår ikke Martin helt at du siger at en køber skal oplyse navn adresse o.s.v. at det ikke er godt  det skal man da alle steder hvor man på nettet.
hilsen
Bruno

Hej Bruno

Jeg skriver ikke noget om navn og adresse, men forklar mig hvad du skal med:
Telefonnummer, fax, fødselsdag, kodeord, køn og stat?
For hver ting du spørger om, mister du kunder. Jeg bliver sgu helt nervøs for om jeg er ved at melde mig ind i en forening med alle de spørgsmål.
Og hvad laver de Google annoncer på sitet?

Tro mig, de nævnte ting koster dig kassen hver dag, det er der ingen tvivl om og så mangler jeg også en røvfuld passioneret snak om nano. Folk aner ikke hvad det er, det må du forklare bedre og mere spændende.

Dbh Martin

Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 21:27
En lille historie fra mit virkelige liv.

Her til aften mistede 5 online butikker en kunde fordi de ikke tog mod andet end dankort eller bankoverførsel. Har ikke noget dankort, så måtte finde et sted der tog i mod Visa eller Nordea E-betaling!

Nu tjener man heller ikke så meget på en printer til 1300,- men lidt har vel også ret.

Som jeg fattede det på pbs'' hjemmeside så koster det 1.000 kr mere om året at få internationale kort med. Mon ikke det er tjent ind for de fleste?
Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 08:08

Hej Bruno,

min shob(P) www........ Sådan staves det ;)  (min shoP)

Til Casper:

Hvis du køber både dk-kort og internationalt kort koster det kun 1500 for begge..
Fra Århus
Tilmeldt 13. Apr 05
Indlæg ialt: 633
Skrevet kl. 08:38
Dato: 3/3/2006 8:08:22 AM Forfatter: ripNroll
Til Casper:
Hvis du køber både dk-kort og internationalt kort koster det kun 1500 for begge..

Ja så fatter jeg slet ikke, at den del ikke er på plads i alle webshops! Er der nogle argumenter mod internationale kort?
Fra Vemb
Tilmeldt 18. Sep 05
Indlæg ialt: 637
Skrevet kl. 09:11

Dato: 3/3/2006 8:38:10 AM Forfatter: Casper Sigaard  Ja så fatter jeg slet ikke, at den del ikke er på plads i alle webshops! Er der nogle argumenter mod internationale kort?

Har personligt overvejet at fjerne de internationale kort, da det (sikkert fordi min shop er dansk) er uendeligt få der bruger internationale kort. Jeg har ikke regnet på det, men jeg tror faktisk ikke engang at det løber rundt på årsbasis.

Har man derimod en shop der henvender sig lidt internationalt, så kræver det klart de internationale kort. Da vi på et tidspunkt kørte det hele på engelsk også, så var salget naturligvis ikke på dankort

Medstifter af Marketers.dk - Danmarks Affiliate Marketing Forum

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)