Hej igen.
Lad mig forklare baggrunden for min henvendelse, så kan det være at behovet fremgår lidt tydeligere.
Jeg har et firma – WideEyes – der laver virtuelle rundture og 360 grader panoramabilleder ala det link du så. Normalt er det noget jeg laver af eksisterende bygninger såsom hoteller, restauranter, specialforretninger, domiciler etc.
På sigt kunne jeg forestille mig at der kommer et marked hos arkitekter, entreprenører og andre der har brug for visualisering af projekter der endnu ikke er opført.
Forestil dig at fx NCC skal opføre et lejlighedskomplex i KBH NV. Et sådan projekt tager gerne et par år. Pt. Tilbyder de store rabatter jo tidligere i forløbet køber underskriver en kontrakt.
Kan kundeemnerne på forhånd (altså inden opførsel) tage en rundtur i de forskellige lejlighedstyper, så er det min overbevisning at det vil øge salget i de tidlige faser.
Pt. Kan jeg altså ikke beskrive mit behov da jeg ikke har et konkret projekt. Men det eksempel du så er den standard jeg er ude efter. Altså flot arbejde med mange detaljer.
Med venlig hilsen
Morten