Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design og 3D visualiseringer tilbydes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino..

Er der nogle derude der har brug for en freelance grafiker til at fremstille et 3D produkt, dette kunne evt. være;

3D:
Visualisering af huse/bygnings kompleks
3-Dimensionel indretning af boliger
Simulation af væsker, gasser og ild.
Animationer, dette kunne evt. være et fly-through gennem et hus.

2D:
Hjemmeside design
Logo fremstilling
Andre former for 2D illustrationer.

Jeg bruger 3D Studio Max til modelering af 3D produkter, kombineret med V-Ray til at render de endelige billeder.
Disse bliver somregel importeret til Photoshop hvor de bliver efterbehandlet.
Samtidig bruger jeg også Photoshop til al form for 2D, inkluderende det som er beskrevet på listen ovenfor.
Jeg har arbejdet med 3D grafik i lidt over 4 år, og mine kompetencer rækker stortset til det meste.
Photoshop har jeg anvendt de sidste 3 år, og er også godt sat ind i dets anvendelse.

Kontakt mig hvis der noget du har brug for, inden for de områder.

e-mail: mj_the_hunter@hotmail.com
Mobil:  +45 29 72 07 36
HP:     http://www.mj-design.dk (Under konstruktion)

Fra Korsør
Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 16:33

For at se eksempler på mit arbejde, besøg da disse to sider:
http://mjthehunter.cgsociety.org/gallery/
og
mjthehunter.deviantart.com/

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:07
Fra Korsør
Tilmeldt 29. Jan 08
Skrevet kl. 19:15

Hej Morten..

Skal lige være helt sikker.. En visualisering af det rum der?.. Er det Hvad du vi have ?
Prisen er en timepris på 250.- i timen... Og antallet af timer, kommer an på hvilken grad af detaljer du vil have osv. Hvis du giver mig lidt mere info omkring det hele, kan jeg godt give dig en ca. pris

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:47

Hej igen.

Lad mig forklare baggrunden for min henvendelse, så kan det være at behovet fremgår lidt tydeligere.

Jeg har et firma – WideEyes – der laver virtuelle rundture og 360 grader panoramabilleder ala det link du så. Normalt er det noget jeg laver af eksisterende bygninger såsom hoteller, restauranter, specialforretninger, domiciler etc.

På sigt kunne jeg forestille mig at der kommer et marked hos arkitekter, entreprenører og andre der har brug for visualisering af projekter der endnu ikke er opført.

Forestil dig at fx NCC skal opføre et lejlighedskomplex i KBH NV. Et sådan projekt tager gerne et par år. Pt. Tilbyder de store rabatter jo tidligere i forløbet køber underskriver en kontrakt.

Kan kundeemnerne på forhånd (altså inden opførsel) tage en rundtur i de forskellige lejlighedstyper, så er det min overbevisning at det vil øge salget i de tidlige faser.

Pt. Kan jeg altså ikke beskrive mit behov da jeg ikke har et konkret projekt. Men det eksempel du så er den standard jeg er ude efter. Altså flot arbejde med mange detaljer.

Med venlig hilsen

Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)