Jeg mener selvfølgelig konverteringsprocenten og ikke prisen sorry? |
På fødevarer kan kunderne ikke kræve retur ret/ fortrydelsesret.
Jeg har set det i loven.
Heller ikke i fjernsalg
Jeg mener selvfølgelig konverteringsprocenten og ikke prisen sorry? |
På fødevarer kan kunderne ikke kræve retur ret/ fortrydelsesret. |
Min generelle konverteringsrate i % er 0,25 ca. hvilket jo er ekstremt lavt... det er med alt fra organiske besøg til facebook ads til google ads Det er også lidt derfor jeg tænkte om der var noget der lige sprang i andres øjne, for jeg har svært ved at spotte hvor jeg går galt i byen. Mit sortiment er naturligvis ikke det største.. men jeg tror altså ikke det er det, som bærer hele "skylden" |
Organisk ligger vi egentlig nogenlunde.. desværre er mange af de søgeord vi ligger rigtig godt på, produkter som nu er udgået af sortimentet, så dem har vi ret stor afvisningsprocent på. Og så kører vi adwords på alt der giver mening for os med bud under 2 kr.. der er dog en del konkurrenter på det marked |