Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekstforfatter skal bruge links fra PartnerAds til artikler - hvordan?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej til jer på Amino

En kunde vil gerne bruge mig som tekstforfatter på sine affiliatesites. Han vil gerne have, at jeg selv finder de links, jeg vil bruge, på PartnerAds og har derfor oprettet en demokonto til mig.

Herfra er vi gået lidt i stå. Hvordan gør vi det nemmest? Han har foreslået, at han opretter et login til mig direkte i wordpress, men vi er begge enige om, at det bliver indviklet og noget mere tidskrævende end først tænkt.

Kan man mon gøre det på en smartere måde? Smile

Venlige hilsner
Cecilie Madsen

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det selve affiliate linket fra Partner-ads som han vil have dig til at indsætte i artiklen når du skriver den og derefter også udgive dem på wordpress hjemmesiden for ham? 

Mvh.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Nej, det er faktisk min gamle hjemmeside, som ikke er kommet op at køre endnu i denne omgang. Jeg har tidligere ageret som tekstforfatter, har så holdt en pause, og er nu i gang igen.

Jeg skriver artikler til 0,25 kr. pr. ord Smile

Hvis det har interesse, skal du være velkommen til at sende mig en mail på formuleringen@hotmail.com

Venlig hilsner
Cecilie Madsen

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian.

Ja, det er nemlig affiliate linket fra PartnerAds, som han vil have mig til at indsætte. Jeg skal dog ikke udgive noget. 
Linket er jo en HTML-kode, så den skal vel sættes direkte i wordpress, før det giver mening? Jeg havde håbet, at man måske kunne hæfte linket til et ord i word, så jeg kan fortsætte med at skrive teksterne der.

Tidligere har jeg kun haft kunder, der selv har udvalgt affiliate links, og som selv efterfølgende har vedhæftet dem nøgleord i artiklerne. 


Venlige hilsner
Cecilie Madsen

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Dimitri: Og blog-indlæg er selvfølgelig samme pris Big Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har svært ved at se hvad problemet med at skrive det i WordPress som din bruger. Du kan gemme den som kladde - og han kan så logge ind som ham selv og publicere det når han vil.

Men følger da lige med, hvis der skulle være et eller andet tip til at gøre processen lettere :-)

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Min umiddelbare tanke var også at skrive i word som normalt og så bare indsætte i wordpress efterfølgende - så langt så godt. Jeg er bare i tvivl om, hvordan jeg får indsat html-koden i min tekst? Har nu prøvet at hæfte den på et ord, men det vil ikke fungere. Jeg skriver jo normalt bare teksterne, så jeg er ikke en haj i wordpress. Et eller andet må jeg gøre forkert? Hmm


Venlige hilsner
Cecilie Madsen

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra, at du opretter din tekst som en post i Wordpress. Hvis du så indsætter din tekst i Wordpress, vil der i skrivevinduet være en menu med nogle forskellige knapper. Bl.a. en knap til at indsætte et link. Det er den du skal have fat i.

Tilmeldt 1. May 10
Indlæg ialt: 59
Fra  formuleringen.dk Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej deltro.

Tak for svar. Det var det, jeg havde forsøgt uden held. Efter at have fået lidt hjælp udefra, fandt jeg dog frem til, at jeg skal indsætte koden under "text" i stedet for "visuel", så jeg tror faktisk, at den er der nu  Yes

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)