Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af dating side eller mødested for unge

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 07:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har seriøst overvejet at starte en dating side selvom der findes en del i forvejen. Er der nogen der har gode råd til hvordan man starter og hvem der evt er gode til at lave siden. Det kunne måske være at man gik sammen nogle stykker for at lave det, idet det nok ikke vælter ind med indtægter fra start. Hvis der er en ildsjæl der har mod på det som et fælles projekt er det fint med mig. Jeg havde tænkt mig at siden skulle hedde clubsoda og henvende sig til unge.

Fra Sydfyn
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:38

Hej

Da jeg selv har et par stykker kørende kan jeg kun sige det er op af bakke for at skaffe medlemmer, det er ved gud ikke nemt, ej heller for en gratis side.

www.clubsoda.dk er optaget også på alle andre .xxx

Hvis du skal have nogen til at lave siden komme der nemt tilbud på 200-300 000.- og som en tommelfinger regel kan siges at en god programmør er en dårlig designer, så det er et samspild mellem grafiker og programmører.

Der findes en del gratis script til dating sider heriblandt dolphin fra Boonex.com de hed tidligere AEdating.com - men pas på dem, deres support er lig 0 - når du skal købe virker supporten men når du får problemer skal du have en engels tålmoddighed på alt lige fra 14 dage til uendelighed, jeg købte et script for $699 med life time upgrade og support, gik fint til de lukke AEdating, nu kan man få gratis script men må betale for update, og så har de reklame i scriptet for deres egen datingside, men den kan du slippe af med for $99 - fup og fidus, og så er der iøvrigt tons vis af fejl i deres script.

Når du laver en datingside eller en ungdoms side med bla. chat skal du have et ordentligt webhotel med en ordentlig båndbredde og en masse serverplads, og det finder du ikke i danmark til en ordentlig pris, der er du nødsaget til at gå over dammen til USA, og der starter priserne fra $39 pr måned og op, glem alt om danske webhoteller til 9 kr om måneden.

Jeg har selv brugt www.hostforweb.com i nogle år med en af deres vps server, efter en del turbulens og en masse skriverier blev jeg til sidst flyttet over på en ordentlig server, den første var simpelthen overbelastet - generalt kan siges at servicen hos HFW er 50% af hvad man kan ønske, men den sidste server kørte stabilt.

Lige pt. bruger jeg bla. www.gigahost.dk - det kører, og en gang i mellem svarer support på mail, men der kan nemt gå op til 14 dage eller mere før der kommer svar, Gigahost kan bruges hvis det er til pjat og pjank, men skal du have noget seriøst op at køre tja så....

Jeg har vel skrevet til deres gigahost support 10-15 gange om at få overflyttet et .EO domæne men det kan de ikke finde ud af, senest skrev jeg for en uge siden og har ikke gået svar endnu!!! suk

Der har tidligere været en tråd herinde om det prøv at søge på mit nickname eller på dating.

Jeg mener at på et tidspunkt var der enten et indlæg fra Martin ellers var det en mail om en aldeles grim dating side der havde fået succes, netop fordi den var grim - gratis - og sidst men ikke mindst seriøs.

Jeg kunne godt bruge en sparings partner, men det kræver at vedkommende  kan php eller aspx

Hilsen

Niels

Fra Haderslev
Tilmeldt 24. Jan 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:26

Hej Niels

Tak for dit indlæg og mange gode tips. Jeg kan desværre kun lave en simpel hjemmeside selv. Det eneste jeg kan byde ind med er at jeg har domænet www.clubsoda.dk, har en revisor uddannelse og har lidt startkapital. Jeg har bare på fornæmmelsen at dette område er lidt oversvømmet af sider med dating sites men omvendt tålmodighed belønnes vel ofte?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)