Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en partner til et nystartet projekt.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Fra  www.Modernmen.dk Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er ny herinde på amino og vil derfor undskylde hvis mit indlæg ikke er at finde i den rigtige kategori. 

Nu til det, som det skal handle om; Jeg søger en partner til et online magasin, som hovedsagligt beskæftiger sig til mænd, og derfor vil det primært være affiliate marketing som der vil blive satset på i starten. For netop at videreudvikle konceptet i den retning, der ønskes. 

Jeg har en opsat hjemmeside klar, med google adwords og 7 korte artikler, so far, for at komme i gang med noget content. Dog søger jeg en partner som kan bistå med at skrive artikler og må gerne have styr på SEO optimering og have kendskab til affiliate marketing.

Projektet vil ikke udelukkende blive drevet som et affiliate marketing, men som et magasin, hvor indtægtskilden i starten vil bestå af affiliate marketing. 

Skriv meget gerne, hvis dette fanger din mindste interesse.

Mvh.

www.modernmen.dk  - her kan du finde siden. :-)

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan muligvis hjælpe dig lidt på vej. Jeg får snart adgang til et domæne som er lign. det du gerne vil starte op (også med navn), og det har allerede gode backlinks fra alt.dk, femina.dk, elle.dk osv.. - og mange år på bagen - som helt sikkert hjælper dig hurtigere med at blive ranket.

Jeg vil dog ikke stå for at skrive artikler eller skabe flere backlinks, men du kan få lov til at bruge domænet til at udgive dit indhold og bygge dit eget projekt op på domænet. Det eneste er bare at jeg også selv skal bruge domænet til at linke til mine egne sider engang imellem, men ikke særlig ofte.

Noget andet jeg lagde mærke til på dit domæne er at du nok skal skrive lidt længere artikler (500+ ord).

Lad mig høre om det har interesse.

Tilmeldt 13. Aug 17
Indlæg ialt: 9
Fra  www.Modernmen.dk Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det har super stor interesse :-).

Har du muligvis en e-mail jeg kan skrive til eller lign.?

Mvh.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)