Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud jeg da bare ikke kan sige nej til...... NOT

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige fået en mail fra et firma som syntes jeg har brug for en ny hjemme side. Helt præcis lød den sådanne:

Jeg synes jeres hjemmeside virker lige rodet.

jeg kan hjælpe jer med en kompakt pakke fra 3498 kr. med moms.
Hvor alt vil være ligesom nu bare mere simpelt opsætning samt med en fed webshop giver kunderne mere lyst til at handle ind når det bare er en rodebutik og har stor erfaring med der sker fremskridt efter jeg og mit team har været inde og lavet et helt nyt tema til sitet

Ja, dette var alt der stod ordret. Denne mail er sendt total uopfordret, har aldrig sagt ja til at modtage tilbud fra det pågældende firma. 

Jeg har fået mange mail med tilbud på alt fra ny hjemmeside, ( får jeg mange af ) til om jeg ikke skulle lease en gravko som de åbenbart mente jeg lige stod og manglet.

Hvorfor nu skrive dette herinde? Jeg er ikke klar over om det pågældende firma er ny startet og desperat mangler kunder, eller ældre firma der desperat mangler kunder MEN 90% af de tilbud jeg får på at få lavet en ny hjemmeside er ca. Så useriøse som dette( dog den første der kalder min shop en rode butik ) 

Er man virkelig så desperat i hjemmeside bygger branchen at man for det første bryder markeføringsloven og for det andet max. Bruger 3 min. På at sætte en mail sammen som kun fortæller hvor dårlig den mulige kundes butik er, men ikke hvad man kan tilbyde andet en at rydde op. Jeg er ikke et geni i retskrivning ( hvilket man kom kan læse af dette indlæg )  men man kunne måske også lige have brugt 3 min. På at læse det igennem man har skrevet for at se om det ikke kunne blive plads til et komme eller 2.

http://posterstyle.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan nok risikere at blive rimeligt dyrt for dem, hvis de er et dansk firma.


Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et dansk firma ja, som forøvrigt er aktiv herinde også.

http://posterstyle.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med Fru Hartmann, indberet som Spam.

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Dec 16
Indlæg ialt: 25
Fra  Chiptuning Europe Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må være mange, der ikke er klar over reglerne.

"...når det bare er en rodebutik" er ikke god feedback. Da slet heller ikke når det er uinviteret.

Nystartet website om chiptuning på: Chiptuning-Europe.com

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er med på vognen for indberetning...

Synes ofte man får forskellige uopfordrede henvendelser, og typisk fra "virksomheder/personer", der tydeligvis ikke engang har sat sig bare lidt ind i, hvilken type virksomhed det egentlig er, at de kontakter. Har haft flere tøvende/måbende/tvivlende "sælgere" i telefonen, eller modtaget mails, som så ender med en "undskyldning" når de får tingene forklaret. Værst var det da jeg modtog en henvendelse fra et firma, der ville forfatte tekster til mig, men hvor deres egen mail var ualmindelig fejlbehæftet med stavefejl og så videre - og det var et dansk etableret firma.

Indberetter som regel ikke folk/virksomheder, og indimellem skyder jeg lidt hjælp videre med en forklaring af hvordan lovgivningen med mere hænger sammen. Det er skræmmende, hvor mange der reelt kan komme galt afsted som nyopstartede eller eksisterende virksomheder, fordi de ikke sætter sig ind i tingene.

 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 09:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:
Indberetter som regel ikke folk/virksomheder, og indimellem skyder jeg lidt hjælp videre med en forklaring af hvordan lovgivningen med mere hænger sammen. Det er skræmmende, hvor mange der reelt kan komme galt afsted som nyopstartede eller eksisterende virksomheder, fordi de ikke sætter sig ind i tingene.

Tjah desværre er det jo nok sådan at små/nystartede virksomheder formegentlig kan slippe afsted med det.
Punkt 1 det kræver de bliver anmeldt.

Punkt 2 Det kræver at Forbrugerombudsmanden gider gå videre med anmeldelsen.

Min opfattelse er at forbrugerombudsmanden kun bruger ressourcer på større virksomheder, der har sendt et større antal ulovlige mails ud.
jeg kan tage fejl, men har aldrig hørt om en lille virksomhed, der har sendt mails ud som beskrevet i denne tråd der er blevet retsforfulgt. Desværre.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg modtog noget i den stil, ville de få et flabet svar tilbage, med en lang liste over hvordan de kunne forbedre deres kommunikation.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 26. Dec 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare rolig Rasmus, der er sendt et flabet svar retur :)

http://posterstyle.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)