Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god google Adwords bog

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg skal til at igang med google adwords til min webshop. Jeg er ved en del om sociale medier og google analytics, men ikke om adwords. Jeg vil købe en bog omkring emnet, og har ledt lidt rundt. 

Mit bedste bud indtil videre har været bogen "Adwords for webshops" som kan ses her: https://www.webanalytiker.dk/boeger/adwords-for-webshops/

Den virker rigtig godt og lige til at gå til, men den er fra 2014 eller deromkring, derfor er jeg lidt i tvivl om den er outdated? Hvad mener i? 

Jeg er åben overfor andre forslag, bogen skal findes som e-bog og enten være på dansk eller engelsk.

På forhånd tak :-)

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har det ligesom dig. Læser jeg noget web-relateret, der er mere end 2 år gammelt, frygter jeg at det er outdatet. 

Ofte ses det også koncepterne de samme, men man gør det på en ny måde, eller man navigerer rundt på nye mådet i Googles sindrige systemer.

Så jeg ville også vælge noget nyt.

"AdWords Workbook: 2017 Edition: Advertising on Google AdWords, YouTube, and the Display Network" er rettet mod små virksomheder.

"Practical Google Analytics and Google Tag Manager for Developers" er god, hvis du også vil have lidt developer tips.

Desuden har Pluralsight noget ret fedt materiale. - mener du kan få en trial account, hvis du ikke allerede har en konto.

Held og lykke med det.

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har købt og ser gået igang med "AdWords Workbook: 2017 Edition: Advertising on Google AdWords, YouTube, and the Display Network". Den virker rigtig godt, og den kostede kun 12$. Mange tak for hjælpen morten :-)

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 35
Fra  EMPENO Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var sørme så lidt. 

Held og lykke med det hele :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Ellers så er YouTube et fantastisk godt medie til at lære! 

OG igen er det samme jo gældende. Glem videoer der er +2 år gamle :)

Jeg har selv haft købt "adwords til webshops" - den danske bog - men fik ikke læst så meget i den... jeg fandt nogenlunde samme indhold på YouTube som så åbenbart virkede bedre for mig....

Hilsen morten

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger youtube meget af tiden, men når det drejer sig om større færdigheder såsom adwords, så kan jeg godt lide at have en bog jeg kan lave overstregninger i, så jeg hurtigst kan genlæse det vigtigste fra bogen indtil det sidder fast :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder da også fornuftigt 😀

Giv endelig en opdatering mht den anden bog der blev anbefalet. Den får jo flotte anmeldelser....

Mvh Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

mement_mori:

Jeg har købt og ser gået igang med "AdWords Workbook: 2017 Edition: Advertising on Google AdWords, YouTube, and the Display Network". Den virker rigtig godt, og den kostede kun 12$. Mange tak for hjælpen morten :-)

'HEj igen

Fik du læst bogen? Er meget interesseret i din mening :)

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

"Ultimate Guide To Google Adwords (Fourth Edition)" - Marshall. Rhodes. Todd... Den vil jeg helt klart anbefale. 

God guide til digital markedsføring og SEM Markedsføring via Google.

Dbh,
Mads

Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@morten Ja jeg har fået læst det meste af bogen. Jeg kan rigtig godt lide den. Den er let at forstå og lige til at gå til. Jeg kan helt sikkert anbefale den, og har også købt seo bogen fra samme forfatter :-) 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)