Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGER 12.000 KRONER TIL OPSTART. UNGE IVÆRKSÆTTER, 15 ÅR.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Mit navn er Martin Bjørn, og jeg er 15 år gammel. Jeg har lige siden jeg var helt lille og har altid interesseret mig for iværksætteri og det at drive virksomhed. Jeg kan godt li at drive virksomhed, og har nok arvet det fra mine forældre som begge har/og den ene er selvstændig. Jeg har her d.1 August - 17 startet virksomheden Le Seul, hvor jeg sælger eksklusive sæber, olie, cremer og badesalte. Virksomheden har en stor plan bag sig og den har en stor skalerbarhed! Kontakt mig for mere info.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Først er de 12000  kr nok nemmest at hente fra dine iværksætterforældre. Samtidigt kan de hjælpe dig med det forhold, at man ikke må optræde som virksomhed, med eller uden CVR før man er 18 - med mindre man har fået dispensation, eller driver via forældres hjælp - mere her http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/under18.html 

god vind  John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Brøndby
Tilmeldt 8. Aug 16
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej John,

Jeg har din bog og har styr på reglerne. 👍🏼 Tak.

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

martinbjorn27:

Hej John,

Jeg har din bog og har styr på reglerne. 👍🏼 Tak.

Tag den, John!

Men Martin, John har faktisk meget ret i at der nok er størst sandsynlighed for, at dine forældre kan hjælpe her fremfor nogle udenforstående.

Hvis du spurgte mig og jeg havde 12k klar til investering, ville svaret blive et blankt nej. Og det er af flere årsager.

De dersens badesalte, sæber og olier er seriøst RED OCEAN. Der er helt ufatteligt meget konkurrence på det punkt, så du har ikke fundet en niche, uanset om du måske selv tror det. Om det er badesalt lavet af månesten og der giver den lækreste hud - så er der stadig millioner af produkter derude, der lover guld og grønne skove.

Jeg er p.t. i Thailand og selv et sted som dette, som jeg ikke ville forbinde med badesalte, cremer og olier - så er der stort set ikke andet i centre og malls. Når man så tillægger den massive konkurrence, der er fra MLM-systemer, Internet og Matas forretninger....og selv Bilka på dette, så tror jeg ikke på et nyt produkt i den branche.

Anden årsag er din alder. Beklager, du er sikkert en sej og dygtig knægt med ben i næsen og det ved dine forældre, men det ved vi andre ikke. Dine forældre vil have langt mere tillid til din formåen end alle andre og kan du ikke låne 12.000 af dine forældre, så kommer jeg i hvert fald ikke med dem.

Og endelig - så er der ingen beskrivelse her, som giver grund til at tro på produkt/projekt.

God vind,

Flemming

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :) Big Smile

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et arbejde og brug indtjeningen på din virksomhed.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)