Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

freelance/deltids sælger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger en freelance/deltids sælger til mit produkt takeAnap   er der nogen som er interesseret    mvh Ruben

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Ruben,

Hvis jeg var en dygtig sælger (hvilket jeg er) og ledig, så ville jeg ikke overveje et sekund at kontakte dig, når du intet oplyser om produkt, forventninger eller noget som helst andet.

Der findes idag freelance firmaer, som påtager sig denne slags opgaver og jeg kan love dig, at der skal du stille nogle garantier, samt give en masse oplysninger om dit produkt.

De fleste gider ikke freelance, medmindre at det sker i ordnede forhold. Med andre ord, skal du have en freelance partner, som har sælgeren ansat og det er så partneren, der stiller sælgeren til rådighed for dig. Derudover vil du løbende blive faktureret en aftalesum, sådan at ingen arbejder gratis.

Er det sådan en løsning du søger? Eller søger du en, der arbejder gratis, når der ikke sker salg?

Med venlig hilsen

Flemming

Tilmeldt 15. Aug 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Flemming 

tak for svaret   og du har jo sikkert nok ret i det du siger - men ja jeg håber at der er en ledig sælger eller en person som gerne vil forsøge sig som sælger, som vil tage produktet ind mod salg=løn  

Produktet er min egen opfindelse som jeg har brugt mine sparepenge på at sætte i produktion.

mvh Ruben

Tilmeldt 7. Oct 16
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben

Det kan være, at du skal skrive lidt mere detaljeret hvad det indebærer - evt. supplere med en hjemmeside hvis du har sådan en. :)

Alarm til hjemmet - Tyverialarm - alarm uden abonnement - videoovervågning - sikring af hjemmet - Alarm.

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er ledig er det muligt at søge at blive betalt  ejerleder og ansvarshavende hos moneyfavor #1Førende P2P leasing netværk 

email rjsavendshare@gmail.com

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)