Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er tre gutter som har slået os sammen om et nyt mofibo lignende koncept

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil nok lige overveje jeres navn ift. "Cheat". Det er for mig meget møntet på at hoppe over hvor gærdet er lavest, ift. f.eks. ikke at læse sine skole-bøger.
Men jeres koncept kan bruges til så meget andet. Hvis man laver research og skal hurtigt hører om bogen indeholder det man eftersøger, blot gerne vil hører gode korte podcasts (ligesom third ear fra politikken der fortæller om gamle kriminal sager mv), osv.
- En lille del af det er "cheat" sikkert, men tror navnet vil have negativ indflydelse på dem hvor det er reelt.

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus, 

Mange tak for dit input! 

Du har helt ret. 
Vi har allerede skiftet navn til Readaway...

Det faldt os foran øjnene et par dage efter vi navngav konceptet. 

Igen tak for brugbar feedabck. 
God dag og arbejdslyst, 

Mvh 
Mathias

Tilmeldt 10. Aug 17
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trustet Partner, 

Jeg vil give dig ret i at de ikke er objektive. Du skal også tænke på målgruppen...
Personer som læser meget vil nok have den samme holdning som dig, men derimod folk som læser mindre - primært fordi de ikke har tid, vil se en mulighed/alternativ som for dem, ville kunne dække deres behov.

Du skal også tænke på marketing delen.
Kunstnerne ser hvert ord som relevante, men de skal også kunne gøre en fortjeneste på deres værker. 
Readaway vil blot forhandle vederlag med forlag ligesom mofibo, saxo og de andre gør. 

Nye salgskanaler er oftest fordelagtigt for forlagene. 
Det fremmer forlaget samt kunstnerens bøger. 

Vi vil være med til at skabe en ny dimension for hvordan, hvor og hvornår man lære nye ting. 
Vi opfatter tiden som at gå hurtigere og hurtigere, da teknologi og innovation tager eksponentiel fart. 
Så under alle omstændigheder bliver det mere og mere relevant at udvikle et koncept som dette, da folk skal lære hurtigere for at følge med. 

Det var forresten en god idé de der kapitler. Hvis vi skulle sælge kapitler, skulle den travle person derfor have mere tid på hænderne, så det er lidt et minus. 
Fordi folk tænker oftest bøger som en helhed af et produkt. 

Læser man ofte som du gør, ville det nok godt kunne virke. (:

Mvh
Mathias

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mathias333:
Du skal også tænke på målgruppen...

Præcis! Og jeg tror omvendt du helt har misforstået din målgruppe! At læse - eller udvikle sig  - er en livstil - passion - mindset. Helt på samme måde, som at løbe en tur! 

Du vil udvikle en service, hvor folk kan springe over hvor gærdet er lavest. Folk der læser, læser også selvom de har travlt! Folk der ikke læser så meget, læser ikke fordi de har travlt, men fordi de ikke har en motivation for det - helt på samme måde, som dem der ikke løber.

Du siger indirekte til mig, at jeg ikke har travlt og har for meget tid, fordi jeg læser meget! Big Smile Fy, skamme! Helt forkert opfattet! Travlhed er en plat undskyldning for ikke at gøre tingene! Er man motiveret - og kan prioritere - så er der altid tid! Også til at læse! 

Du får ikke folk, der normalt ikke læser ret meget til at læse mere - blot fordi du gør bogen tyngere! Omvendt vil en maratonløber også kigge underligt på dig, hvis du tilbød ham den korte rute! Big Smile

Der er sikkert plads på hylderne til en service som din - men det er til et segment, der ønsker at forsøge - men som aldrig fuldfører! Dem der køber løbeskoene - men aldrig får dem brugt! Big Smile

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)