Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Schweiz og Dropshipping?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan ser loven ud med hensyn til told hvis jeg dropshipper et ur fra Schweitz?

Nogle gode råd vedrørende dette? 

- Jeg kan ikke finde nogle helt konkrete svar på dette, og håber nogen herinde har viden eller erfaring vedrørende dette.

På forhånd tak :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil ikke være umuligt, og tør egentlig ikke at komme med en direkte svar derpå, men vil tro, at du løber ind i problemer med told, som eventuelt bliver pålagt kunden. Det samme vil gælde fra Norge, og fra lande udenfor EU. Ret mig endelig hvis jeg tager fejl :-)

 

Tilmeldt 29. Jul 17
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Tak for det hurtige svar :)

Jeg ved at Schweiz er medlem af EFTA (European Free Trade Association), som er en eller anden handelsaftale, men det er igen ikke muligt at finde noget konkret svar på, hvilke regler der gælder hvornår.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Du kan altid, hvis du er oprettet hos leverandøren, forsøge at lave et testkøb til dig selv som privatperson, og den vej igennem, finde ud af hvordan det hele vil komme til at fungere :)

 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver

Overvej det en ekstra gang, når du dropshipper fra andre lande end Danmark - din leveringstid til kunden bliver en del længere og mange kunder er skeptiske, hvis der står deres vare skal sendes fra fx Schweitz, fordi der er en større følelse af at kunne blive snydt.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Oliver0906:
Jeg ved at Schweiz er medlem af EFTA (European Free Trade Association

Uanset hvilke aftaler der er, så skal varen stadig indfortoldes (toldsatsen kan godt være nul) og der skal betales dansk moms.

Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Mar 08
Indlæg ialt: 131
Fra  Coldit Skrevet kl. 23:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Oliver0906:
Nogle gode råd vedrørende dette?
 

Ja, lad være med at 'drop shippe' og især fra et andet land end Danmark. Du har ingen mulighed for at tjekke kvaliteten på de vare du sælger, og det er ikke sikkert at din leverandør syntes det er pisse fedt, at stå med alt det ekstra arbejde der er i, at sende til, hver en af dine kunder, det kan give en ekstra regning!

udvælg en mindre kollektion, køb den hjem. På shoppen med det, udvid derfra. Og lad nu være med at starte med 389 forskellige ure, du skal kunne overskue og styre det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)