Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på shop

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

hey

jeg er igang med at lave shoppen smarthave.dk, jeg har idag fået domænet ind på shoppen og derfor er der nogle som ikke kan komme ind på den, men hvis man søger på edge kommer den næsten sikkert. Jeg har ikke lavet en shop selv før så derfor er den jo nok ikke så flot som den kunne have være, men nu vil jeg gerne spørge hvad jeg kan gøre anderledes ved den? jeg ved godt at der er nogle fejl såsom footer og det er fordi den ikke er færdig endnu. Giv mig noget konstruktivt kritik og i må meget gerne skrive om jeg har gjort det godt:))

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Synes at du er sluppet flot fra det, flot shop som saadan.

Men du skriver teksten paa engelsk under produkterne, de skal jo være paa dansk som resten af siden. Og gerne meget mere tekst, Google skal have noget tekst at spise saa at sige

mvh

anders

Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Tak for det
Jeg er klar over at det står på engelsk, det var bare lige for at få noget tekst, men det skal selvfølhelig være på dansk ja

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Jeg er ikke særlig imponeret, og føler mig slet ikke tryg ved at overveje et køb på siden. I min optik bør du finde et andet tema, der fitter lidt bedre og måske er en smule mere overskueligt.

Men det er selvfølgelig også din første shop. Prøv dig frem, og læs evt. et indlæg som dette omkring troværdighed, der hæver din konverting uden nogen som helst tvivl.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kasper
Kan du uddybe hvorfor den ikke er så overskuelig og hvorfot den ikke er trovlrdig??

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Du er sluppet fint fra det, hvis det er din første shop.

Jeg vil også anbefale et andet theme, eller at du får modificeret en del på det du har.

- Der er rigtig meget hvid på siden,  og mange elementer hopper lidt fra højre til venstre.

- På din forside har du de 3 steps, centrer teksten, så det passer med billederne over

- Vær konsistent i din tekst, under om os er der fx en overskrift der ikke starter med Stort forbogstav - tekst skal altid være perfekt også retstavningsmæssigt.

- Fjern "drevet af shopify i bunden"

- Du sælger aldrig noget hvis du kun benytter PayPal som betaling - få fx Yourpay ind, de er gratis at bruge, du betaler kun et gebyr per transaktion

- Hvis du får en anden betalingsgateway ind, sørg for at have kreditkort logoer i bunden.

- Dit logo er meget småt og gemt væk, som om du prøver at skjule hvem siden tilhører

- Få CVR nummer og komtaktoplysninger i djn footer

- Abonner på vores e-mail bør hedde abonner på nyhedsbrev

- Kontakt os siden skal have kontaktoplysninger, addresse, telefonnummer, mail etc. så man ved der står et reelt firma bag, ikke bare en formular.

- Sorter dine produkter i kategorier på pprodukt siden (haver, planter etc.)

- Det ville være oplagt at producere en video til siden, eller flere hvor man kan se hvordan man bruger produktet

- Som andre skriver, produkttekster skal være på Dansk, sørg for at de er lange, overskuelige og lette at forstå, link gerne til app'en direkte fra produktsiderne med link til både google play og app store, så de er let tilgængelige for kunden.

Jeg tror det var alt for nu :)

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

noah anker:

Hej
Tak for det
Jeg er klar over at det står på engelsk, det var bare lige for at få noget tekst, men det skal selvfølhelig være på dansk ja

Hej Noah Anker

HVorfor svare du for Mads.mhenriksen  :)

Tilmeldt 9. Aug 17
Indlæg ialt: 82
Fra  Smarthave.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi han er min partner:))

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med webshoppen.

Jeg studser lidt over, at du siger at du er igang med at lave shoppen -> men du har allerede 3 kunde-feedbacks, nå :)

Jeg er ikke designer, men her er lidt allround feedback:

Forside:
Ryk billed-striben op som den istedet for slideren. Den stribe er nemlig ikke så høj. Vis en video med den der Smart-have. Det produkt skal have meget mere fokus, og en video er absolut det bedste.

Jeg vidste ikke før end jeg så din hjemmeside, at sådan et produkt fandtes. Så er det lidt ærgeligt at man ikke kan se mere omkring det. Billedstriben fortæller mig mere end det lidt jeg kan se på slideren.

Produktliste - "Vores produkter":
I har ikke mange produkter, derfor er det lidt "meget" at skulle igennem 3 sider for at se dem alle. 

Det forvirrer mig også, at fra forsiden er der 2 kategorier, men varianter linker til /collections/frontpage.
Fra "Vores produkter" viser I så alle produkter sammen.. 

Der mangler beskrivelser på produktlisterne.
Få gerne en købs-knap på produktlisten.

Produktside:
Der mangler beskrivelse af produkter, og videoer.

Jeg savner også en blog, hvor I guider og fortæller tips og tricks. En blog vil også skabe content til Google.
I kunne også live-streame fra en af Jeres SmartHave. Selvom det jo vokser "langsom" og urter nok ikke er action-packed, tror jeg at det vil være en meget sjov gimick.

Husk at tilmeld Jeres webshop Google Webmaster Tools. Både https://www og https:// og så skal i vælge den foretrukne uden www.

Kom i gang med linkbuilding med det samme. På mange hjemmesider tager det lang tid før end man bliver godkendt.

I er velkommen til, at tilmelde Jeres link på min hjemmeside: https://findenwebshop.dk/ 

Pøj pøj med webshoppen.

Tilmeldt 26. Aug 16
Indlæg ialt: 11
Fra  Pairy Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Udmærket start for første shop. Der er altid ting man kan optimere og jeg ville som noget af det første få sat Google Analytics op så I kan begynde at analysere den data I får fra jeres besøgende og derved udvælge de lavest hængende frugter at optimere på til at starte med.

Et par ting jeg studsede over ved en hurtig gennemgang:

1) Man kan ikke klikke på links i footeren?

2) Få udfyldt meta titel og beskrivelser på alle sider.

3) Få udfyldt tekster på produkter.

Tillykke med din nye shop. Er sikker på den nok skal blive rigtig god :-)

Med venlig hilsen
Ricki, Pairy

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)