Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udlæg der er afholdt forrige år

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit selskab (IVS) har jeg en række udgifter fra forrige år, som der blev trukket på min private bank

Dette fik jeg *ikke* lavet før mit regnskab for 2016 blev afsluttet, hvorfor at det ikke var med i forrige regnskabsår.

Mit spørgsmål er derfor: er det muligt at trække disse udgifter med i mit 2017 regnskab, og dermed få de penge ud privat? :-)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ikke helt ligetil, du bør nok lade en kyndig (revisor) se på det. Der var jo ingen grund til at du ikke sidste skulle have bogført korrekt  mod privat udlæg fra for bank (eller lavet et lån med rente) OG momsmæssigt kan du jo ikke normalt sådan lige lægge ting ind i forkert periode, lige som sammenligningstal jo så ikke vil være retvisende. 
Du kan givet finde nogle der vil give lidt længere snor end andre = nogen der vil sige, herregud de par hundrede kroner givet. Taler vi mange tusinde, så tror jeg du skal overveje både momsen og om du så skal som min ind og lave nye tal for sidste og en korrektion af i år når året er gået 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det @John! Det er kun et par tusind kroner (maks 5.000kr), så gider ikke i gang med at rette regnskabs for den slags beløb.

Rigtig god dag!

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)