Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man sit unoeuro domæne ind på sin shopify shop.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. May 17
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften siger søger jeg hjælp til hvordan man får sit domæne ind på sin shopify shop? i må meget gerne skrive trin for trin hvad jeg skal gøre, er nemlig ikke særlig dygtig inden det for det. 

mvh mads.

ps har læst om hvordan man gør, men kunne ikke finde noget ordentligt.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads!

Det skal jeg fortælle dig.

Du starter med at gå ind i dit Shopify kontrolpanel > Vælger "Online Store" > Vælger "Domains".

Herefter finder du den lidt skjulte tekst, som hedder noget i retningen af "Or connect your existing domain", så du slipper for at købe et domæne gennem Shopify.

Du taster dit domænenavn ind, hvorefter den vil loade en skærm, hvor du kan test om din opsætning virker. Før det virker skal du gøre følgende:

1) Gå til dit kontrolpanel hos din domæne/webhotel udbyder og finde DNS opsætning. Her skal du ændre dine A-records til: 23.227.38.32

2) Du skal også tilføje eller ændre din "www." CNAME værdi til: shops.myshopify.com

3) Test om det virker. Shopify har en knap, som du kan trykke på, hvorefter den vil forsøge at connecte. Hvis det virker, vil det være aktivt med det samme. Hvis ikke, så melder den fejl - og viser hvor det går galt.

Hvis det slet ikke virker, kan du kontakte mig, så vil jeg gerne hjælpe dig med det.

God fornøjelse og held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)