Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klimasite søger grafisk designer

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Nov 06
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Jeg opstarter et nyt klimasite inden længe. Alt fra indhold til markedsføring er på plads, jeg mangler blot et flot, enkelt grafisk design.

Til en start vil det være et informerende site, der skal opfordre folk til at plante flere træer (bomben springer senere). Senere skal der iværksættes events hvor der plantes løs, og der skal samles underskrifter elektronisk fra hjemmesiden.

Alt er frivilligt, alt. Der er ikke en krone i det... på noget tidspunkt. Sitet vil få opmærksomhed i stor stil, så synlighed er gevinsten.

Er du grafisk designer, uden børn i februar, send mig en PM eller en mail.

Sitet skal være flot, visuelt men enkelt!

Ciao amino

Tommy Duus

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:00

Hej Tommy.

Prøv hiv fat i Peder fra taketwo, jeg ved de før har støttet op omkring grønne initativer og var måske en mulighed hvis de ikke er begravet i arbejde.

Held og lykke med projektet.

http://www.taketwo.dk/index.php?id=25

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:41

Hej Tommy.

Spændende initiativ - jeg vil meget gerne hjælpe dig med et design! Send mig gerne en e-mail, så finder vi ud af noget.

// Jesper Skov

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 15:04

Takker,

Linket virker, men hverken mail eller telefon bliver besvaret... på dag 3!!

Tommy

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:27

DASK-online:

Takker,

Linket virker, men hverken mail eller telefon bliver besvaret... på dag 3!!

Tommy

Nu er det vel ikke mig du forsøger at kontakte, for jeg har ikke haft nogle problemer med min mail?

// Jesper Skov

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 10:04

Jo, kunne du ringe 26699 3313

Tommy

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 11:23

Hej Igen aminoer

Jeg er bombet tilbage til stenalderen, ingen af ovennævnte tager telefonen eller svare mails her på dag 7.

Så anyone...

Ring 2699 3313

Mvh

Tommy Duus

Tilmeldt 12. Nov 06
Skrevet kl. 16:02

Jep, så er vi tilbage hvor vi startede!

Folk er ikke meget for velgørenhed længere. Det er vigtigt at forstå at der ikke er penge i projektet men en masse synlighed. PR/ Branding. Det er lidt frustrende at komme til møde 4 hvor spørgsmålet kommer... Hvordan økonomisk.

Jeg søger dog heller ikke en hvem som helst og ved at der er run på i denne branche. Jeg ønsker et enkelt, simpelt, flot design. Ikke noget der skal vedligeholdes eller opdateres mere end nødvendig er.

Indhold, programering og Pr er på plads... designet mangler ,-)

Tommy Duus

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Fra  Userturn Skrevet kl. 16:19

Hej - beklager jeg ikke har set det du har skrevet herinde, plejer at få mails når tråde jeg abonnerer på bliver besvaret - men det gjorde jeg åbenbart ikke denne gang??

Men jeg har dog hverken fået opkald fra dig eller modtaget mails - og min har ikke haft problemer med min mail jesper@qtag.dk?? Prøv gerne at videresende de mails du tidligere har sendt til denne adresse, så kigger jeg på det.

// Jesper Skov

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 16:35

Martin Tygsen:

Hej Tommy.

Prøv hiv fat i Peder fra taketwo, jeg ved de før har støttet op omkring grønne initativer og var måske en mulighed hvis de ikke er begravet i arbejde.

Held og lykke med projektet.

http://www.taketwo.dk/index.php?id=25

Mange tak for omtalen. Men vi er desværre dybt begravet i arbejde nu og et stykke tid ind i fremtiden.

Hvis det er os der er blevet forsøgt kontaktet, så har vi IP telefoni som ikke lige virker så fantastisk (eller overhovedet for den sags skyld) og vi her ikke haft tid til at få gjort noget ved det. (Der er godt nok travlt!)

Men jeg kan ikke forstå at der skulle være noget i vejen med vores mailkonti. Vi får da masser fra alle mulige andre steder. Må man spørge hvilken adresse der er blevet forsøgt?

Hvis det er os der ønskes kontaktet så kan jeg fanges på psj@taketwo.dk 

Mvh Peder 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)