Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger leverandør af maling i polen?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er dog en dybere mening med det hele - og har erfaring med import ;)
Ravn nu forslog du selv danske leverandører, så jeg gik udfra du sad med nogle i tankerne :) 
Jeg Forventer skam ingen ting så kan man kun blive skuffet. 
Jeg er helt uenig i at man kan opnå samme priser herhjemme som polen, det er vel logik.
Hvis du ikke har noget konstruktivt at bidrage med så der ingen grund til du deltager i denne tråd her :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin:
Jeg er helt uenig i at man kan opnå samme priser herhjemme som polen, det er vel logik.

Hvorfor er det nu logik - du kommer jo på ingen måde med noget augment udover din formodning!  

Men evner du ikke en gang at selv at Google firmaer som

Beck og Jørgensen

Flugger

Dyrup

Brifa Maling

Esbjerg paint

Tilmeldt 20. May 07
Indlæg ialt: 595
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn du er virkelig et uvidende menneske :D 
For det første skriver du den danske ambassade i polen ikke hjælper dansker med at finde fabrikker FORKERT det gør de har snakket med en og er allerede i kontakt med en polsk fabrik hvor det skal siges at priserne er langt bedre end de danske :)
Så Ravn tak for din ubrugelige hjælp - er sikker på du har kæmpe susses!

Fra Ringsted
Tilmeldt 3. Feb 15
Indlæg ialt: 73
Fra  Josellis ApS Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin

Godt at høre at du har fået kontakt til en fabrik. Så må vi håbe at kvaliteten er i orden så du ikke skal male dobbelt så mange gange. Så har du jo intet vundet.

Lige nogle foreslag til nogle producenter som leverer god maling som burde kunne hjælpe dig:

Akzonobel

Tikkurila

Jotun

Beck & Jørgensen

Caparol

Sigma

Sto

Akzonobel, Tikkurila og Caparol har vist alle fabrikker i Polen ;)

Akzonobel & Tikkurila har danske medarbejdere du kan få en snak med

Desværre tror jeg at det bliver dyrt at lave din egen maling her med mindre du køber rigtig meget. Men det er da et forsøg værd at give dem et kald.

Problemet hvis du laver din egen maling er at du får svært ved at tone den rigtigt når fru hansen vil have en ral 9010 eller noget andet moderigtigt.

Jeg kan godt se fidusen i at købe en hvid rigtig billigt hvis du maler meget helt almindeligt hvid uden knæk og halløjsa. Hvis altså kvaliteten er i orden.

Men lige så snart kunden vil have noget andet så er du jo stadig nødt til at tage til grossisten eller få dig en tonemaskine og en aftale med en producent så du kan tone selv.

//Daniel

Billige solbriller på billigsolbrille.dk

Tilmeldt 28. May 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Kevin. Jeg kan godt hjælpe dig. Skriv til mig:
tomasz-w@hotmail.com
Mvh
Tomasz

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar! :D
Virkelig en masse brugeligt! Jeg er allerede godt i gang med priser og mænger   :D
God dag til dig

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej! Tak for hjælpen!
Er dog i fuldgang lige nu, men vil helt klart benytte dit tilbud hvis dette ikke går som det skal :)
 Bedste hilsner Kevin 

Tilmeldt 12. Jul 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Flügger producerer også maling i polen og det er den samme kvalitet som i Danmark. Fabrikken producerer dog hovedsageligt tapet.  Jeg er dog ikke sikker på priserne er meget anderledes og råvarerne er ikke så billige hvis vi snakker kvalitetsmaling. Hr. Hansen har dog ikke ret i fremstillingsprocessen omkring maling og glaskugler indgår absolut ikke i alle recepter.

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)