Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg de første kunder (Rngøring)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jun 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har brugt 3 uger på at via nettet at finde sælger der kan  "opsøge" rengøringskunder og lave aftaler med dem.

Desværre ingen har vist response!

Jeg er også interesseret i købe mindre rengørings firma..0-70.000kr ... men ingen response!

Hvad skal jeg gøre ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil anbefale dig at gå online med hvad du kan på en flot og præsentabel. På den måde kan du indhente kunder (både privat og erhverv) via Google, hvor det vil være muligt at gå ret specifikt.

Du kan rigtig meget online, og du kan få fat i folk, der specifikt efterspørger rengøring.

Især når du samtidig overvejer at opkøbe en anden virksomhed, så skal du være opmærksom på, at det er meget begrænset hvad du får ud af 70.000,00 kr. hvis du går ud og opkøber en anden virksomhed. 

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Tilmeldt 17. Jan 17
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

JustNiceMan:
Jeg har brugt 3 uger på at via nettet at finde sælger der kan  "opsøge" rengøringskunder og lave aftaler med dem

Først og fremmest vil jeg sige til dig at, det som du har brug for er ikke en sælger, men en mødebooker.

Måske du kan finde en freelance der kan mødebooke  eller tag kontakt med et etableret firma, som formodentligt ved hvordan de kan håndterer din case.

/ Henrik

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182
Fra  Jeg finder en/flere måder en direktør kan få 50-5.000 nye kunder indenfor 30-90 dage... Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

JustNiceMan:
 "opsøge" rengøringskunder og lave aftaler med dem.

JustNiceMan - Ville det ikke spare en masse tid hvis kunderne ringer til dig?

Sådan laver du nye "firma rengørings kunder" til under 500 dkk pr. stk

Hav et uimodståeligt tilbud til nye kunder - vis denne annonce til folk der søger på google efter f.eks.

Rengøring BY 
Rengøringsfirma BY

Her er min annonce som skaffede opkald på komando!

P.S i sidste uge talte jeg med en der har et midre rengøringsfirma og han fortalte at han havde mere en rigeligt at lave!

Tilmeldt 4. Jun 17
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Men sådan finder man nok private kunder. Jeg er ude efter erhverskunder og ikke privat husrengøring.

Fra Hoyvík
Tilmeldt 16. Apr 11
Indlæg ialt: 182

læs igen - det er erhvervskunder! 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)